Historia tietää kertoa, että Hitlerin saksa pommitettiin sodan lopettamiseksi murusiksi ja tuhkaksi. Tehkää nyt sama sodan lopettamiseksi tuolle roisto valtiolle. Muuten tuo roistovaltion aloittama tuhoaminen ja teurastus ei lopu. Syyllinen tiedetään ja kohde on varmasti oikea.
maailman valtiot yhtykää ja pommittakaa vihollinen tuhkaksi
7
84
Vastaukset
- Anonyymi
Voi tyhmeliini. venäjä voi halutessaan pomitta Euroopan ja Usan raunioikdi,!
- Anonyymi
Ryssät kyykkyyn. Ryssän kanssa ei ikinä olisi pitänyt lähteä "veljeilemään". Eikä se ole kuin Presidentti Ukko-Pekka Svinhufvud ja Adolf Ehrnrooth jotka jo ammoin sanoivat: älkää koskaan luottako ryssään! Ryssä pettää heti ja puukottaa selkään kun tilaisuus tulee. Ryssä ei usko kuin voimaan, eli se on kerta kaikkiaan nujerrettava.
- Anonyymi
Vai tolasta natotiltu nousukännissä taas,?
- Anonyymi
ei ryssä tunne sääliä. Jos ei porukalla maailma laita ryssää kurii ja järjestyksen niin ryssä tulle ja yksitelleen napsii jokaisen valtion. Nyt on korkea aika toimia
- Anonyymi
ryssää ei pidä päästää tuhoamaan voimalaitoksia ja patoja misssään maailmalla. Tämmöisestä tuhoamiseta seuraukset olisivat koko maailmaa koskettavia tavalla tai toisella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ryssä tunne sääliä. Jos ei porukalla maailma laita ryssää kurii ja järjestyksen niin ryssä tulle ja yksitelleen napsii jokaisen valtion. Nyt on korkea aika toimia
Oletpa suuruuden hullu,tyhmelini!
- Anonyymi
USA täytysnpomitta,että sodat loppuis maalimalla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499