Mua pelottaa menkkojen alku. Menkat alkoi. Ehkä. En tiiä. Mulla oli pikkareissa laivalla ruskeeta märkää. Luulin ekaks et se on jotain kakkaa. Mut ei se ollu. Luultavasti. Mä en uskalla kertoo äitille. Meillä on menkka paketti kaapissa mut se ei oo avattu. Auttakaa mua. Oon lukenut kaikkia kirjoja ja kaikkia aiheeseen liittyen mut mua pelottaa kertoo äitille silti.
Menkat pelottaa
Anonyymi-ap
4
342
Vastaukset
- Anonyymi
Menkka side paketti oli siis kiinni en viitsinyt avata
- Anonyymi
Jos vain pikkuisen tiputtaa niin et siihen vielä ihan sidettä tarvitse, pikkuhousun suoja riittää. Miksi pelkäät äidille kertoa? Luulisi äitisi ymmärtävän kun itsekin ollut nuorena samassa tilanteessa.
- Anonyymi
Älä murehdi. Isäpuolesi ajaa päin punaisia autollakin, tuttu juttu.
- Anonyymi
Taas joku 50v pedo setämies kirjoittelee typeriä aloituksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329