https://www.is.fi/politiikka/art-2000009147071.html
Hyvä Stubb, kun myönnät. Pisteet sulle.
Stubb myöntää olleensa väärässä
6
77
Vastaukset
- Anonyymi
kaikki kokokokokomuslaiset ovat!
- Anonyymi
Ovat mitä? Kokoomus ajaa yritysmaailman ja sijoittajien etuja joten ovat mitä?
- Anonyymi
Tikkataulumies oli niin monesti väärässä!
- Anonyymi
Myöntääkö Orpo mitään? Vuonna 2015 Orpo oli sisäministerinä. Tiedämme mitä silloin tapahtui. Sisäministeriö nimittäin vastaa maahanmuuttoa koskevan lainsäädännön valmistelusta, ohjaa ja kehittää maahanmuuttohallintoa sekä tulosohjaa Maahanmuuttovirastoa.
- Anonyymi
Kaikki venäjänkaupassa ja sieltä tänne suuntautuneessa turismissa mukana olleet henkilöt ovat isänmaanpettureita jotka pitäisi vangita sekä tuomita pitkiin ehdottomiin vankeustuomioihin. Toivoo eläkeläinen Porista.
- Anonyymi
Demendiasi jo paha!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499