Kummat miehet teistä on komeampia vaaleat vai tummat? Itse ihailen yli kaiken tummia miehiä, siis tarkoitan nyt hiusten väriä. Siis mustat lyhyet hiukset miehellä, ne on tosi seksikkäät. Entäs jos siihen liitetään partaa ja viiksiä tietenkin sopivassa määrin... eiku paranee.
Ja sitten jos tämä tumma mies vielä osaa pukeutua tyylikkäästi, niin vieläkin vain paranee.
Tumma vai vaalea
23
1124
Vastaukset
- bluepoem
...on varjaatio niin usein toistetusta kysmyksestä, vastaan myös varjaatiolla.
Monä olen brunettejen ystävä noin tietoisesti..
Mutta moni blondi on kans kiinnostava.. jopa sexsy.
Miksi kiinitän huomiota enemmän brunetteihin...sikis että eka nainen joka todella petti minua oli blondi...
Kesti kauan ennenkuin huomasin edes että asian laita oli niin..pelkäsin tietämättäni blondeja.
nyt kun aikaa on mennyt liki 20 vuotta,,huomaan että vaaleaveriköt on ihan yhtä kivoja meillyttäviä.. kauheet tälläset traumat.- ennenkin
Löysin tälle palstalle itse asiassa vasta muutama viikko sitten, niin siksipä kyselen näin tyhmiä. Mutta tuli vaan mieleeni kysäistä mielipiteitä. -tekoblondi-
- bluepoem
ennenkin kirjoitti:
Löysin tälle palstalle itse asiassa vasta muutama viikko sitten, niin siksipä kyselen näin tyhmiä. Mutta tuli vaan mieleeni kysäistä mielipiteitä. -tekoblondi-
nyt koitan poistua viikonlopun viettoon :))
- pahalla ei
bluepoem kirjoitti:
nyt koitan poistua viikonlopun viettoon :))
Ei missään nimessä, en sitä tarkoittanut, että pahalla, mutta todellakin, asiaa on voitu pähkäillä tuhanteen kertaan!!!
- punisher
itte myös tummista tykkään, mutta kyllähän ne vaaleat paremman puutteessa menee. ;D tummat hiukset (aika lyhyet) ja ei partaa tai viiksiä ja ihana lihaksikas kroppa.... sellanen on aika namu.
- bluepoem
tää olikin hiukka naisille suunnattu kysymys...
no mä puhuin kuitenkin miehenä, naisista.
:)) - pesunkestävä
Olisit sanonut et sellainen notkeaselkäinen
joka etsii vartin välein piilolinssiään.
Mielenkiintoinen tila esitellä perse samalla.
Terv; AAAlah - *rebecca*
lisättävää, tämä sinun kuvaama mies on kyl miunki suosikki. Eikä tuo omanikaan kauas tuosta heitä...
- minunkin
sama täällä, niin on minunkin mies tumma.
t. alkuperäinen kirjoittaja
- tiedä
oikein, kummatkin on koettu, mutta tummissa miehissä on jotain, mikä ehkä kolahtaa enemmä näin ulkoapäin katsottuna, mutta vaaleissa on sitä jotain "salaperäistä".
- syystä
osuit naulankantaan. Tummissa miehissä on sitä jotain...mutta loppupeleissä vaaleat miehet "vievät voiton"...;-)
Olen aina pitänyt tummista miehistä, mutta asiaa mietittyäni huomasin, että kaikki seurustelukumppanini ovat olleet kuitenkin vaaleita....mistähän tuokin johtunee :))
- oikealla palstalla
Minusta nimittäin tässä iässä arvostaa ennemmin kaikkea muuta kuin hiustenväriä................
- HÄIRIÖ
ANTEEKSI KOVASTI, ENPÄ VAIVAA PÄÄTÄNI TÄLLÄ PALSTALLA ENÄÄ... EI NÄKÖJÄÄN SAA ENÄÄ ARJEN
PIRISTYKSEKSI EDES IHAILLA TUMMIA MIEHIÄ!!! - eikä huutaa tarvitse
HÄIRIÖ kirjoitti:
ANTEEKSI KOVASTI, ENPÄ VAIVAA PÄÄTÄNI TÄLLÄ PALSTALLA ENÄÄ... EI NÄKÖJÄÄN SAA ENÄÄ ARJEN
PIRISTYKSEKSI EDES IHAILLA TUMMIA MIEHIÄ!!!asenteesi vain kertoo jotain kypsyydestäsi.
- kommentoin!!
Vielä sinulle, jäi niin vituttamaan, että jos juuri neljänkympin ohittaneena ei kestä keskustella tällaisista aiheista, niin silloin on paras ottaa käteen puhelinluettelo, ja etsiä sieltä kaupungin sivuilta paikallinen vanhainkoti ja miettiä oisko siellä sopivampaa seuraa.
- Huh huh!
kommentoin!! kirjoitti:
Vielä sinulle, jäi niin vituttamaan, että jos juuri neljänkympin ohittaneena ei kestä keskustella tällaisista aiheista, niin silloin on paras ottaa käteen puhelinluettelo, ja etsiä sieltä kaupungin sivuilta paikallinen vanhainkoti ja miettiä oisko siellä sopivampaa seuraa.
Minä ajattelin noin lukioikäisenä.
- karannut
Huh huh! kirjoitti:
Minä ajattelin noin lukioikäisenä.
Ettei nyt vaan puhuisi lähemmäs viiskymppinen eronnut ja karannut, ja lapsillasi on jo lapsia
-> mummo?????
Itelläni sentään on mies! - meni
karannut kirjoitti:
Ettei nyt vaan puhuisi lähemmäs viiskymppinen eronnut ja karannut, ja lapsillasi on jo lapsia
-> mummo?????
Itelläni sentään on mies!arvauksesi!
..tumma, vaalea, ristiverinen, kalju..
kunhan on pilkettä silmäkulmassa & muuten miellyttävä olemus.
Jos nyt jotain toivoisi, niin mielellään ei partaa, eikä viiksiä..- ggnojoP
Jos käy M*A*S*H*it?
Yläkarvoitus musta, mutta kalsarien alta paljas-
tuu karvas totuus (punapää?)... :)))- jpntar
pitää ottaa jo tarpeeksi selkoa ajoissa..:))))
- 49nainen
kumpi oli ensimmäinen aviomies tumma,mut pi.....nen,sitten oli ristiverinen tosi ihana,sitten oli vaalea ja se on myös ihana,eli minuun vetoaa miehessä yleensä se kokonaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154