Moi oon 13 vuotias tyttö ja mun rinnat ovat todella erikokoiset minulla ei ole vielä menkat alkanut mutta huolestuttaa kun toinen rintani on oikeasti huomattavasti isompi kun toinen aattelin tietääkö joku että voiko johtua murrosiästä että voiko rinnoistani tulla vielä lähes samankokoiset
Erikokoiset rinnat
1
148
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti voi. On omakohtaista kokemusta ja myöhemmin raskausaikana. Toinen vauva söi aikanaan vain toisesta tissistä jostakin syystä ja siitä tuli huomattavasti toista suurempi silloin mutta palautui ennelleen.
Jos asia häiritsee nyt, laita toppausta liivin alle toisen rinnan kohdalle jotta kokoero ei erotu varsinkin jos tykkäät käyttää tiukkoja vaatteita.
Olet nuori ja silloin on luonnollista tarkkailla itseään melkein suurennuslasilla. Kyllä sekin vaihe ohi onneksi menee aikanaan. Ajan kanssa myös itseluottamus nousee jolloin pienet asiat eivät enää rasita mieltä kovin helposti eli ulkonäköasiat jäävät taka-alalle muiden juttujen tullessa tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647