Miehet! Kumpi teistä on parempi? Muutamilla pinta-
silauksilla niistä saa herkullisemman näköisiä,
mutta tumma, A Vot, sano karjalainen, kun tummaan
iski näppinsä.
Vaaleat muistuttavat meitä pehmeistä linjoista,
hyvästä tuoksusta, oluen ääressä jopa helppoja
nautittavaksi asti.
Siis Vaalea vai Tumma
leipä?
liha?
olut?
Vaalea vai tumma
15
954
Vastaukset
- Lyyli-Sisko
punaiset on diskattu listalta. Eikö punainen liha, porkkanaleipä ja kirsikkaolut maistu?
Punainen on pahasta sydämelle. Ne ovat vaarallisia
tuotteita, kun ne nautitaan sellaisenaan. Niihin
voi tukehtua, ne voivat aiheuttaa pahaa riippu-
vuutta ja niitä on aina kypsytettävä ennen naut-
timista.
ja silloinkin kohtuudella.- Lyyli-Sisko
Pojongg kirjoitti:
Punainen on pahasta sydämelle. Ne ovat vaarallisia
tuotteita, kun ne nautitaan sellaisenaan. Niihin
voi tukehtua, ne voivat aiheuttaa pahaa riippu-
vuutta ja niitä on aina kypsytettävä ennen naut-
timista.
ja silloinkin kohtuudella.mutta huomaa millaisen vastaustulvan sait aikaan. Ehkä punaisen lisääminen vaihtoehtoihin olisi sytyttänyt ihmiset vastaamaan, kuten punaiseen liittyvät jutut muutenkin tekee.
- punatukkainen
Lyyli-Sisko kirjoitti:
mutta huomaa millaisen vastaustulvan sait aikaan. Ehkä punaisen lisääminen vaihtoehtoihin olisi sytyttänyt ihmiset vastaamaan, kuten punaiseen liittyvät jutut muutenkin tekee.
kyllä voisit tuon punatukankin lisätä tuonne.
Olen huomannuta että punatukkaiset vievät miehen katseet, blondien keikistelyt ei enää tehoa punapään rinnalla.
- Laahustava
Leipä = vaalea
Liha = vaalea
olut = vaalea
Mutta pidän kyllä kovastikkin tummasta vaimo on tumma - tuffe
mutta näsänä vastaan silti :)
Leipä - tummaa
Liha - vaaleaa
Olut - tummaaah- ggnojoP
Kysyitkö lääkäriltäsi...? :D
- s.tuffe
ggnojoP kirjoitti:
Kysyitkö lääkäriltäsi...? :D
Kysyin, hän varmisti mut naiseksi, mutta kielsi varmuuden vuoksi purkan käytön ;))
- JKP62
Kunhan ei vihreää.
Leipä tumma.
Liha punainen.
Olut vaalea. - zilkkupilkku
ollaan menossa jo harmaaseen pikkuhiljaa.
Aurahomejuusto suosikkini ja lonkero. - kalle-p
Leipä: Tummaa ruisleipää
Liha: Tummanpunaista tai punaista käytöstä riippuen
Olut: Kylmänä, naiset kuumana- me vaaleat
entäs me vaaleat naiset???
me vaaleat kirjoitti:
entäs me vaaleat naiset???
Mä olen suht' tumma..
Ravintolassa sattunutta jokunen aika sitten: kaveri tulee sanomaan mulla ihan pokkana: 'mä en pidä blondeista'.
Katsoin siinä vähän ihmeissäni, että eikö kaikki herrat pidä vaaleaveriköistä. Hänen seuraava kommenttinsa oli: "multa tulee liian äkkiä".. ;))
Pieni hiprakka päällä, enkä mä voinut kuin nauraa katketakseni :))- kuumaa
Sanin kirjoitti:
Mä olen suht' tumma..
Ravintolassa sattunutta jokunen aika sitten: kaveri tulee sanomaan mulla ihan pokkana: 'mä en pidä blondeista'.
Katsoin siinä vähän ihmeissäni, että eikö kaikki herrat pidä vaaleaveriköistä. Hänen seuraava kommenttinsa oli: "multa tulee liian äkkiä".. ;))
Pieni hiprakka päällä, enkä mä voinut kuin nauraa katketakseni :))voisko tästä aatella niin, että vaaleat on tosi kuumaa tavaraa miehille???
- sani
kuumaa kirjoitti:
voisko tästä aatella niin, että vaaleat on tosi kuumaa tavaraa miehille???
puolesta en osaa vastata ;)
Niin se kaveri kertoi hänelle käyvän. Mä en hänen kanssaan tummempana 'testannut',miten oisi mennyt ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154