kepu ehdottaa, että petäjästä hirsi olsii sopiva, vihreät, että uusiutuvasta ruokohelpistä saisi pitävän aidaan, vasemmisto, että kuparista se tulee tehdä, että venäläisten ei tarvitse tulla kuparikattoja reipimään, oikeisto ehdoton vaatimus on, että piikkilankaa eikä sähkölankaa pidä säästää. Itse kyllä ehdotan graniitista tehtyä 6 m korkeaa muuria, jonka päällä on piikkilangat ja laser tykit.
Mistä materiaalista Venäjän vastainen raja-aita tulee rakentaa? Oletan, että
10
202
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oikein mistään, ettei ryssät sitä varasta.
- Anonyymi
Risuaita.. tulee samalla vesakkoharvennus!
- Anonyymi
"...ehdottaisin 'phytagoraa' poikittain, eli tykit rajansuuntaisesti, silloin ei tule mainilanlaukauksia, vaan pituus-laukaisu kilpailu! Riittävän kaukana rajasta, ettei tule kahakkaa 100%: ssa ystävällisyysturvallisuudessa molemmin puolin, Keski-Suomi akselilla."
- Anonyymi
Kolmen metrin korkuinen ilmaputki olisi hyvä. Sen voisi täyttää halutessaan joko osittain tai kokonaan pumppamalla täyteen ilmaa. Sellaisen ylittäminenkin on vaikeaa. Puhkaisemisen huomaisi heti. Pääseehän näistä muistakin yli jos haluaa.
- Anonyymi
Ei mitään aitaa,vaan maamiinat koko rajalle!
- Anonyymi
Kannatetaa miinoja ja juustoja sekaan
- Anonyymi
JEP! Muutamalla karvakädellä kun jalka lentää kuusen oksalle,varmaan miettivät kannattaako tulla Suomeen ainaiselätiksi?
- Anonyymi
Teräspetonista 100x100 metriä
- Anonyymi
Menkää pökelöt itse seisomaan sinne aitatolpaksi...
- Anonyymi
Miksipä ei lasista, niin näkisi läpi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329