Taivaalla loistaa tähdet ja kuu. Hymyyn nousee prinssin suu. Kohta uneen vaipua saa ja neidon viereen unessa kellahtaa. 🌌✨💖
Sunnuntai ilta myöhäinen
20
<50
Vastaukset
Mikäs se prinssiä hymyillyttää? :D
PalstaRinssi kirjoitti:
Se kun näen neidon taas unessani. Pikku söpöläisen. :)
Sehän kiva.
Hyvä yötä. :))
Itse vielä valvon. Pitäis kammeta pesulle. :DSumpitpihisee kirjoitti:
Sehän kiva.
Hyvä yötä. :))
Itse vielä valvon. Pitäis kammeta pesulle. :DEn minäkään ihan vielä hetkeen nuku. Mutta hyvää yötä jos ei enää nähdä. 😊
- Anonyymi
Lorut on virranneet kaus on kulkeneet...tummiin vesiin hävinneet...meret täyttäneet...
Yötä hyvää ihanaa...☁️🐑 - Anonyymi
Kiitos samoin PalstaRinssille 🌌✨🌙😉
- Anonyymi
Täällä on oikeasti paska meininki.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kertoisitko miksi? 😟
Vituttaa nää jutut kohta onkin parempaa tekemistä.
Anonyymi kirjoitti:
Vituttaa nää jutut kohta onkin parempaa tekemistä.
Mitkä jutut erityisesti ottaa kaaliin?
- Anonyymi
Ei tiedä prinssi uuden unen taikaa, kuinka pala sateenkaarta hehkuu pääsi vierellä, hipaisten tukkaa ?, herättämättä hymyilevää, uinuvaa nukkujaa.
Hyvää yötä.- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se oli kivasti kerrottu. Nyt nukun varmasti hyvin. Ajatuksin kevein. Hyvää yötä. 🤴😊
Kiva jos ajatukset kolahti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva jos ajatukset kolahti.
Kannattaa harkita terapiaa noihin harhoihin.
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa harkita terapiaa noihin harhoihin.
Älä tule pilaamaan hienoja hetkiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421