Ja ehkä pannakin. Esim. tämännäköistä.
https://shemalestardb.com/store/10/05/151005_10.jpg
Haluaisin nuolla miehen persereikää
11
1507
Vastaukset
- Anonyymi
Komee on reikä, mut on muuten vähä liian tyttömäinen mun makuun.
- Anonyymi
Ei suomalaisilla miehillä ole noin hyviä perseitä. Tuohan on trans joka vetäny jotain hormoonikamaa.
- Anonyymi
Hyi saatana mitä sikoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana mitä sikoja
No mitäs katot?
- Anonyymi
No jopas sattui!
Aseman eessassa on paikka avpinna vakituiselle tai osa-aikaiselle perän pyyhkijälle joka voi myös samalla suorittaa kostean hoidon nuolemalla siellä asioivien peräaukon puhtaaksi! On myös naisten puoli jossa,voi tuurailla!
Siitä asiakas joutuu maksamaan ns. likaisen työn lisän suoraan nuolijalle!
KIINNOSTAAKO?
🚾🚹🚻 🛂🛃 - Anonyymi
Kysäisepä Heinolan mukavalta ja huumorintajuiselta sedältä. Hän on sellainen neitimäinen kukkakeppi, ja vieläpä punapää, kuten linkittämäsi kuvan miehimyskin.
- Anonyymi
Kyllä setä isänsä tunnistaa! 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Joo kiihottais jos nuolisit mun peppua oon 50v
- Anonyymi
tänne vaan saat tehdä mitä haluat
- Anonyymi
No miten nähdään
- Anonyymi
Pari kertaa turun xxxparadisessa peppuani on nuoltu gloriholessa, hyvin osaa kaveri nuolla, ois kiva tutustua jossain muualla.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615