uusia verotuksen kohteita
keksikää uusia verotuksen kohteita
4
119
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on veron vero?
Vero jota maksetaan verosta?- Anonyymi
*
Panovero ois Paras Vero, vaikka 22 € /pano olis sopiva summa, alkais Valtion kassaan tulla rahaa, sitte pitäs olla "valvojat" seuraamassa Panoja, että vero tulee maksetuksi, mistäs ne saadaan ja kuka niille palkan maksaa, vai olisko ne ihan PanoTaksalla töissä ?
*
- Anonyymi
Kaikkein kannatetuin vero on sellainen, jota sen esittäjä, tai kannattaja ei itse joudu maksamaan.
Se on todella suosittua. - Anonyymi
Minulle sopisi esim. Koiravero sellaisille jotka elättää koiraa/koiria toimeentulorahoilla.
Eli elättää lemmikkejä rahoilla joita saa tekemättä yhtään mitään kunnalta tai valtioalta'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625