Kertokaapi Suomen Ihanat Urhot...
Mikä hajuvesi saa Teidät pois tolaltanne? Tai mikä tuoksu kiihoittaa Teitä?
vain miehille...=)
21
2923
Vastaukset
- ggnojoP
Ei ainakaan Chanel 5. Mutta on oikeastaan mie-
tittävä asiaa...- (.)Y(.)
Chanel vitonen, on ihan hyvän tuoksuista, mikäli
se sopii, ihmiselle itselleen.. ;))
Tarkoitan tällä sitä, että kaikille, ei sovi kaikki tuoksut.. ;)))
(Ihmisen ominaishaju, muuttaa parfyymin yms. tuotteen, hyvänkin tuoksun negatiiviseksi, mikäli se on ristiriidassa, ihmisen ominaishajun kanssa).
Muuten, Chanelin Égoisté, on very sexy, tuoksu miehellä.. :))
Mietippä asioita... (.)Y(.) kirjoitti:
(Ihmisen ominaishaju, muuttaa parfyymin yms. tuotteen, hyvänkin tuoksun negatiiviseksi, mikäli se on ristiriidassa, ihmisen ominaishajun kanssa).
Mietippä asioita...Niin ja moni tekeekin sen virheen, että kokeile-
vat (äidit) sitä omalla ihollaan ostaessaan sitä
tyttärilleen. Ei se perimä aivan tarkka perspiraa-
tion kannalta ole.
Toisilla kyky tehdä huomioita tuoksun laadusta
turtuu parin, kolmen kerran jälkeen. Itse pystyn
(onneksi) tekemään huomioita huomattavasti suu-
remmista määristä. Kartan kaikkea 'aqua' määreen
alla liikkuvia hajusteita. On kumma, että naiset
pitävät siitä yhdistelmästä, josta kuultaa läpi,
anteeksi vaan, merilevän tuoksu. Ei se innosta.
Tiedän, että on olemassa eräs tuoksu, jolle en ole
vielä löytänyt nimeä. Ehkä ainoa, joka "saa hie-
man koukkuun". Vain hieman makeahko, mausteinen
(kuin viinitermit), ilmeisesti kuitenkin parfyymi,
ei EDT. Dior'ilta ja YVS:lta löytyy kestohyviä.
Burberry on aika voimakas. Liian vahvat ärsyt-
tävät helposti.
-----
Egoisté'a olen joskus kauan sitten kokeillut.
Itse kaipaan PacoRabanne'a, jota ei saa enää
Suomesta (pumppupullo - ekologinen)
Eräs tytteli kertoi jalkojen menevän alta Dolce
& Gabbanan tuoksusta...- muistaa
(.)Y(.) kirjoitti:
Mietippä asioita...että hajuvesissäkin on se parasta ennen päiväys. Vanha hajuvesi suorastaan jo haisee!
Pojongg kirjoitti:
Niin ja moni tekeekin sen virheen, että kokeile-
vat (äidit) sitä omalla ihollaan ostaessaan sitä
tyttärilleen. Ei se perimä aivan tarkka perspiraa-
tion kannalta ole.
Toisilla kyky tehdä huomioita tuoksun laadusta
turtuu parin, kolmen kerran jälkeen. Itse pystyn
(onneksi) tekemään huomioita huomattavasti suu-
remmista määristä. Kartan kaikkea 'aqua' määreen
alla liikkuvia hajusteita. On kumma, että naiset
pitävät siitä yhdistelmästä, josta kuultaa läpi,
anteeksi vaan, merilevän tuoksu. Ei se innosta.
Tiedän, että on olemassa eräs tuoksu, jolle en ole
vielä löytänyt nimeä. Ehkä ainoa, joka "saa hie-
man koukkuun". Vain hieman makeahko, mausteinen
(kuin viinitermit), ilmeisesti kuitenkin parfyymi,
ei EDT. Dior'ilta ja YVS:lta löytyy kestohyviä.
Burberry on aika voimakas. Liian vahvat ärsyt-
tävät helposti.
-----
Egoisté'a olen joskus kauan sitten kokeillut.
Itse kaipaan PacoRabanne'a, jota ei saa enää
Suomesta (pumppupullo - ekologinen)
Eräs tytteli kertoi jalkojen menevän alta Dolce
& Gabbanan tuoksusta...Minut saa hullaantumaan Giorgio Armanin 'Acqua di Gio' tuoksu. Nuuhkuttaisin tuolle tuoksuvaa miestä vaikka koko päivän. Tosin saattaisin olla ennenpitkää tuoksuhumalassa.
Kerran sattui itselleni tilanne kun menin laivassa tanssiravintolaan, että eräs mies kääntyi ympäri ja lähti perääni ja pyysi tanssimaan. Sanoi että jälkeeni jäi niin hyvä tuoksu että oli kuulema pakko lähteä perääni. Tuoksu on hyvin mieto mutta menin niin läheltä että hän huomasi sen.- (.)Y(.)
muistaa kirjoitti:
että hajuvesissäkin on se parasta ennen päiväys. Vanha hajuvesi suorastaan jo haisee!
Nekään, ei ole ikuisia.. ;))
Koostumus, muuttuu säilytettäessä...
- RANE
TABAC ORIGINAL ON IHA HYVÄ. SANO MUN SANONEEN!
- piiko
miesten hajuste?
- utelit
No alunperin kaikenlaiset parfyymit ja hajuvedet on kehitetty PEITTÄMÄÄN paskan hajua. Vanhoina aikoina kun ei ollut hygienia asiat ihan se päällimmäinen huolen aihe, rutto ja leivän saanti ja sen sellaiset olivat rahvaalle tärkeämpiä ja hienostoväki ei ollut puhtaus asioissa sen valistuneenpaa, mutta he sentään käyttivät ruumiin eritteitten ja normaalin likaantumisen aiheuttaman luontaisen odorin peittämiseen kallita hajusteita(vrt. hajukuuset autoissa tai yleisten käymälöitten yliallergisoivat "ilmanraikastajat" nykyaikana).
Alustukseni oli pitkä ja itsestään selvä, mutta välttämätön kommenttini takia.
Eli kuten aloituksessakin kyseltiin niin nykyaikana nimenomaan naiset kuvittelevat hajuvesien olevan nimenomaan kehitetty seksiasioiden edistämiseen miesten kanssa. Tässähän ei kyselty mikä haju kiihottaa toista naista seksuaalisesti vaan kyse oli "hyväksytystä" heteroseksuaalisuudesta.
Naisille suunnatut kemikaliotuotteet on erittäin usein pakattu jonkinlaisiin fallosta esittäviin pakkauksiin. Jotkin kalliitkin merkkiparfyymit ovat suoraan sanottuna dildon näköisiä.
Valitettavaa on etta vaikka nykyisin on teoreettinen hygieniataso jo varsin korkea( onkohan yhtään täällä netissä olevaa taloutta missä EI olisi suihkua), että yllättävän useat naiset käyttävät nykyajan high end hajusteita nimenomaan siihen samaan tarkoitukseen mihin niitä alunperinkin on ruvettu käyttämään. Siis paskan hajun PEITTÄMISEEN.
Erittäin on kiihottavaa tanssituttaa perjantai-iltana siistiä jakkupuku-naista joka on viimmeksi peseytynyt kunnolla keskiviikkona ja sen jälkeen vain lisäillyt kemikaaleja itseensä >:/
Nykyisin on (onneksi) ravintoloissa ja muissa iskupaikoissa tupakointi jo rajoitetunpaa. Mutta myski kyllä saa lemuta!
Kirjoitan tietysti omia mielipiteitäni mutta äijäporukoissa on aina joskus ollut puhetta näistä asioista( "oiskait sitä voinut panna mutta kun se dunkkas niin hirveelle...").
Hajuaistin herkkyys nyt on kaikilla omansa. Itse olen aika epäherkkä. Tupakoin ja nuoruuden tinnerikäryisten työvuosien jälkeen en erityisemmin rekisteröi kuin erittäin voimakkaita hajuja.
Kynsilakka on todella voimakas ärsyynnyttäjä. jos yläkerrassa lakataan kynsiä niin alan aivastelemaan alakerrassa. Samalla voi biokäteastia olla jo viikon maannut keittiössä mutta sitä en haista.
Ja mainita täytyy että mikäs sen ratoisanpaa on kuin matkustaa ruuhkajunassa tai bussissa "parfymoitujen" neitokaisten keskellä.
Siis hajut myös saavat miehet pois tolaltaan seksin saannin kannalta negatiivisestikin. En tiedä tutkimustuloksia (mainonnan ja markkinoinnin saralla tällaiset asiat on tutkittu ihan viimmesen päälle), uskon että tässäkin asiassa on kyse kohde ryhmästä mille lähetetään hajuaistiin segmentoituja signaaleita.
En voi puhua "Suomen Ihanat Urhot"- puolesta mutta oma mielipiteeni on: Pesty nainen jolla on aavistus jotain muuta kuin Rexonaa korvan takana. Siis raskaat myskit sopii kai huorille ja karaokesta miehiä hakevalle tuulipukukansalle.
UGH!
=DW=
jk. Ja se pahin seksihalujen tappajahan on se saunapuhdas vaimoihminen pyyhepäällä ja toinen turpaanina tukassa kaljapullo kädessä soffalla "keskustelemassa syvällisiä parisuhteessa"...- samat sanat
miehille, pois turhat ällöt hajusteet, eikä sinne pöksyihinkään niitä suihkauteta, kiitos!
Saunapuhda tai suihkunraikas = parasta...
- Felixman
Luin kerran, että hajuvesissä on jotakin eläinperäistä. Kun enää muista tarkemmin en ala enempää selittelemään. Ehkä joku teistä tietää siitä enemmänkin.
Ostin naisystävälleni aikaisemmin hyvän tuoksuista, sellaisessa pyöreähkössä pullossa, nimeä en muista (42 e). Hän osti minulle jo sitä ennen jotakin "Kiss me" Itse ostelen "Bossin" stickiä. Partavetenä käytän "Harley-Davidsonia" ja naiset kehuvat sitä. Mahikset lisääntyvät?
vaikka en olekaan motoristi (enää). - se on eläinperäistä
Felixman kirjoitti:
Luin kerran, että hajuvesissä on jotakin eläinperäistä. Kun enää muista tarkemmin en ala enempää selittelemään. Ehkä joku teistä tietää siitä enemmänkin.
Ostin naisystävälleni aikaisemmin hyvän tuoksuista, sellaisessa pyöreähkössä pullossa, nimeä en muista (42 e). Hän osti minulle jo sitä ennen jotakin "Kiss me" Itse ostelen "Bossin" stickiä. Partavetenä käytän "Harley-Davidsonia" ja naiset kehuvat sitä. Mahikset lisääntyvät?
vaikka en olekaan motoristi (enää).kotoisin myskirauhasesta. Joissakin hajuvesissä peräti jonkun eläimen virtsaa. Sivelkääpä kaulallenne...
- jpntar
se on eläinperäistä kirjoitti:
kotoisin myskirauhasesta. Joissakin hajuvesissä peräti jonkun eläimen virtsaa. Sivelkääpä kaulallenne...
on hyvänhajuista..:) Tosin ruusu parasta, mitä tiedän:))
- eräs nainen
Aivan: tuoksu ei "tuoksu" kaikkien iholla samalta. Mutta oikeankin tuoksun voi laittaa pilalle, jos sitä tupsuttaa liikaa. Tämä pätee niin miehiin kuin naisiin! Jos on vähänkään migreeni-taipumusta, niin pitäs vältellä kaikkia naisten vessoja, joissa parfyymit pölisee.
olen samaa mieltä :)
Liiallinen tupsuttelu pilaa; vaikka kokonaisuus olisi muuten lähes 'täydellinen'.
- kokemuksella
voin vain kertoa *vink, vink* naiset...
kokeilkaas Laura Biagiottin Emotion...
vie mieheltä kuin mieheltä jalat alta...
väittävät tuoksun sekoittavan "paatuneenkin" miehen pään ;-))- Sarkku-4
Sanin kirjoitti:
jalat alla sitten vaan ;)
Mahtaako seota molemmat päät ;)molemmat päät sekoaa ;)
Ja miehen voi kiertää sit pikkusormen ympäri ;) - Annjalonji
Sarkku-4 kirjoitti:
molemmat päät sekoaa ;)
Ja miehen voi kiertää sit pikkusormen ympäri ;):)
Ei siihen pelkkä tuoksu riitä.
- Naisellinen11
ja sanon, että siis melkein mikä tahansa, kunhan sitä ei ole niin, että pilvi tulee perässä ;)'
Jos tarkoitus on HURMATA eikä huumata, niin mieluummin liian vähän kuin liikaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154