Television ja sohvan sijoittamista olohuoneeseen olen miettinyt. Haluaisin kulmasohvan ensisijaisesti.
Tällä hetkellä olen miettinyt television sijoittamista yläseinälle (ei ikkunalle). Tällöin kulmasohva tulisi ikkunan viereiselle seinälle.
Tästä tulee 2 ongelmaa:
- Takasivu ennen parvekkeen ovea on 205cm pitkä. Tällöin sohvan pidempi sivu tuli 5m pitkälle seinälle ja divaani olisi auki ruokailutilaa kohti, joka tuntuisi hassulta
- Jos taas valitsisin kulmasohvan, jossa molemmissa sivuissa käsinojat -> nämä taas ovat yleensä 220-230cm pitkiä, joten sohva tulisi parvekkeen eteen.
Pohja: https://i.imgur.com/z7zXmGQ.jpeg
Onko jollain ideoita/ehdotuksia?
Jos löytyisi sohva, jossa on molemmissa sivuissa käsinoja. Toinen sivu saisi olla max. 205cm ja toinen voisi olla esim. 250-300cm. Budjettini on max. 1500€.
Kiitos!
Ideoita: Sohvan sijoittaminen olohuoneeseen
3
285
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä oli vähän samanlainen tilanne että millään ei löytynyt oikein järkevää sohvaa kunnes aloin katselee moduuli sohvia. Sohvan osat valitaan palasista ja muotoja voi vaihdella kun muuttaa.. Päädyin U mallisen sohvaan. Sohvan selkänojan ja sängyn väliin jäi 3 cm tilaa .. 1500€ budjetti ei kuitenkaan riitä siihen alkuunkaan. Otin koiran takia vahvempaa kangasta. Runko on tammea ja painaa kuin synti. Myös patjan pehmeyden pystyi itse valitsemaan... Lähtöhinta oli 13000€ ja sain puoleen hintaan. Hyvin on kestänyt 15 vuotta ja mukavampi nukkua laadukkaassa sängyssä...
- Anonyymi
Lisäys vielä edelliseen kun kävin kuvaa pohjasta katsomassa. Itse varmaan tekisin L mallisen kulmasohvan niin että selkänoja tulisi keittiöön päin eli sohvan pitkän sivun taakse tulisi käytävä parvekkeelle sekä keittiöön. Tällöin saisi ison TV ja kaiuttimet järkevin paikkoihin. Itsellä on sohvan pidemmästä takaseinästä 75" TV 3m ja 7.0 äänentoisto siinä. 2,2m voi hyvin laittaa 55" 4k TV vaikka suurelta tuntuukin. Myös olohuoneen pöytä mahtuisi hyvin...
- Anonyymi
Jopa 65" 4k TV ei olisi liian suuri tuohon seinälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670