Mies minulle? Tahdon tosi nörtin miehen itselleni 💗💗💗se kuumentaa.
Missä on ihana nörtti
11
80
Vastaukset
- Anonyymi
Janne❤
- Anonyymi
Täällähän minä kotona tietokoneella. Harmi vain kun ulkonäkö houkuttelee liian meneviä naisia ja ne kyllästyy minuun kun olenkin pelkkä kotihiiri, jota ei kiinnosta ihmisten ilmoilla käydä kuin hyvässä seurassa ja sekin vain hetkellisesti.
- Anonyymi
Jotain valvottua tepastelua vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain valvottua tepastelua vai?
No ei nyt sellaista kuitenkaan :D
Viimeksi käynyt baarissa kohta 5v sitten kun silloinen kiinnostuksen kohde pyysi kaljalle. Alkuillan muistan ja sitten alkaa hämärtymään :D
Ai harmi kun ei semi-nörtti käy... Huoh :D
Et kai vaan jäänyt rannalle ruikuttamaan? Tulenko lohduttamaan? Voit olla mun nörtti😉
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Et kai vaan jäänyt rannalle ruikuttamaan? Tulenko lohduttamaan? Voit olla mun nörtti😉
Joo, tuu, nyyh 😥
Jos sulle kelpaa semi-nörtti, kun en ihan täys ole... Niisk.randombypasser kirjoitti:
Joo, tuu, nyyh 😥
Jos sulle kelpaa semi-nörtti, kun en ihan täys ole... Niisk.Kuvittele, se siveellinen mun aloittama ketjukin oli poistettu. Nyt jäi jatko-osat saamatta.
Kuvittele, se siveellinen mun aloittama ketjukin oli poistettu. Nyt jäi jatko-osat saamatta.
Ohhoh, jollain on moralistilla on käynyt tunteisiin vaikka se ketju oli täysin nuhteeton...
No kaks osaa tuli jo, loput on jonossa, kyllä niille varmaan jokin kanava keksitään 🤔- Anonyymi
Kuvittele, se siveellinen mun aloittama ketjukin oli poistettu. Nyt jäi jatko-osat saamatta.
Et ole vastannut vielä minulle...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154