Voi olla sattumaa mutta luotettavan lähteen mukaan eräs Juntunen olisi nähty ruokailemassa Pietarsaaren Abc:lla.
Jaron valmentaja
7
229
Vastaukset
- Anonyymi
Alkaa olla aikalailla tyhjentynyt potkupallo tämä pietarsaarelainen, matkalla liigaan saga.
Pitäisikö siihen puhaltaa lissää lämmintä ilimaa, notta !
Pelkkä värin kantaminen, lämpimän ilman sekoittaminen katsomossa käsiä tuohtuneena pelille nostellen ja potkupallohenkeä apuun huutaen ei taida toimia.
Pätäkkää, kuvetta sponsorin kaivamallahan sitä saa, lissää ilimaa tyhjähän potkupallohon.- Anonyymi
Osakeanti on mennyt kuin kuumille kiville.
Nyt vielä kun saadaan se perinteisen hyödyllinen takaaja ja käyttökulujen maksaja merkitsemään oman äänivaltaisen osakkeen, niin päästään yksityistä lasten stadionkokemusta bygaamaan.
- Anonyymi
Vähä ny väärästä aiheesta, mut silti:
Miksei Granlundin pesus vastata puhelimeen ollenkaan ?
2v sitte lähti sinne matot pesuun, minne ne jäi ? Olisin vienyt mökille talveksi, ulkomailta ne tilasin.. Vaihto vissiin nimee toi pulju, miss palvelu mulle on ?- Anonyymi
Sinun pitää vaihtaa usb2 väylään.Voit kokeilla myös hdmi:tä jos toimisi.Voi olla emolevyssäkin bugi.
- Anonyymi
Ilmanko siitä Jessestä ei kuulunut mitään kun on nimensä vaihtanut.
- Anonyymi
Eihä se siin ole... vaihoin jo perävälityksenkin.
Jos päästääs veneel nyykaabiin ja hakis hernarii, nii vois ajella parran neliveron kartaanis______________________________
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667