Oletteko saaneet naisen tissiä koskea viime aikoina.
Rintojen puristelu
8
268
Vastaukset
- Anonyymi
Mä itse mieluiten sitä peppua hyväilen kun rintoja puristelen ne kun siinä mielin herkimpi paikka kun rintaakin kun jos puristaa liian kovaa varsinkin voi helposti satuttaa naista
Kun nuorena ja kokemattomana yritin saada painetusta tekstistä selville, mistä tytöt, tykkää, siellä kerrottiin, et ne tykkää rintojen hyväilystä. Hyväilin sitten tyttiksen rintoja. Tämä laukaisi kesken hyväilyn: "En voi sit ymmärtää, miks miehet on niin kiinnostuneita rinnoista."
No, enhän minäkään rinnoista, vaan sulovitusta ja tytön herttaisesta luonteesta. 🌹👀- Anonyymi
Seon parisuhteessa vaimon tissejä puristeltava joka päivä ainakin kerran. Se on ainakin minun mielestä rakkautta ja näyttämistä että välittää.
- Anonyymi
En mää vaan uskalla kähmiä ja klääppiä muuta kuin itseäni.
- Anonyymi
Pitää niitä päivittäin käpälöidä. Suihkussa pestessä viimeistään ja välillä käydä läpi ettei ole kyhmyjä. Isoisoäidillä oli rintasyöpä. Kuulemma vaikkei ole ihan lähisukua, on fiksua tutkia, kun geeniperimä on kuitenkin olemassa. Ja toki muutenkin on järkevää tutkia.
Jotta joo. Rintoja on käplättävä.
-Jasu- - Anonyymi
Puistossa mies puristeli naisensa rintoja, nainen alkoi ulvomaan,, ei saa noin puristella rintojani, paita on jo maidosta märkä!
- Anonyymi
tottahan toki
- Anonyymi
Niinhän sitä luulisi, rakas luulaja :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595