kun tilaat vitaebron .jos haluat perua tilauksen,niin ei onnistu tuotetta tulee joka kuukausi ja maksat purkista 50,00 ekeä.se on kesto tilaus.on kokemusta halusin perua tilauksen niin ei onnistu,jos soitat ei vastata.eikä onnistu netin kautta myös.MINULLA MENI TERVEYS TÄMÄN TUOTTEEN KANSSA.
vitaebro/vitamiini
3
287
Vastaukset
- Anonyymi
kaikenlaista humpuunkia sitä tuputetaan.tulee sähkö postiin ja puhelimeen.EIKÖ KULUTTAJA-ASIA MIES VOI TÄHÄN PUUTTUA JA KIELTÄÄ SEN MYYNNIN JA MAINOSTA MISEN(VITAEBRO)
- Anonyymi
Paketin mukana pitää olla lähettäjän yhteystiedot johon ilmoittaa että haluaa lopettaa tilauksen. Kestotilauksen voi lopettaa milloin vain. Jos eivät suostu lopettamaan lähetyksiä niin kuluttaja-asiamieheen yhteys ja joka kerran kun paketti tulee laittaa asiakaspalautteena takaisin.
Ikinä ei moisiin pitäisi kenenkään haksahtaa vaan ostaa apteekista vitamiinit. - Anonyymi
Tuonne asiakaspalvelu@vitaelab.fi. laitat sähköpostia ja siihen kirjaat asiakasnumerosi ja muut tilaustietosi ja vaadit lähetysten lopettamista . Jos sieltä vielä sitten tulee lähetyksiä niin palautat ne asiakaspalautuksena. Jos sekään ei tepsi niin kuluttaja-asiamieheen yhteys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329