Erikoisen näköinen sekoitus

tänään näimme mieheni kanssa oudon näköisen Seropin. Niin vankkaa luustoa en ole koskaan millään rodulla nähnyt. Omistaja kertoi siinä ainakin olevan Sakemannia Ja Ajokoiraa.
Se oli todella symppis koiruli. Tekevät pitkääkin pidempiä lenkkejä ja omistaja kertoi koiransa olevan todella väsymätön. Koiran luonne oli fantastinen, luottamus ihmisiin suunnaton. Väri skaala oli myös turkissa melkoinen.
Kysyin miten lonkat ja kyynärät tyhmää uteliaisuuttani. Omistaja kertoi koiransa olevan täysin terve niin lonkkien kuin kyynärien osalta.

Asia jäi sikäli askarruttamaan minua, eli mistä rodusta se luusto on mahtanut tulla. Kovinkaan kookas se ei ollut, mutta vankkuus oli valtava. Ikää tällä kaverilla oli 4 vuotta.

6

1180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lara

oliko ne kuvannut koiran??

• omistajan kertoman mukaan kuvattu oli ja terveeksi todettu. Oli kyllä tosi terveen näköinenkin. Ja se väri en ollut moista nähnyt ennen. Luonteensa ansiosta ja ulkomuodollisesti oli koira sellainen ilmestys että olen vieläkin hyvällä tuulella.

• ame733
        umalehtinen kirjoitti:

omistajan kertoman mukaan kuvattu oli ja terveeksi todettu. Oli kyllä tosi terveen näköinenkin. Ja se väri en ollut moista nähnyt ennen. Luonteensa ansiosta ja ulkomuodollisesti oli koira sellainen ilmestys että olen vieläkin hyvällä tuulella.

Tälläisen tapauksen tunsin oli niin hieno ja kaunis labbis-ajokoira sekoitus tahtoi niin kovin miellyttää, mutta tasan niin kauan kunnes näköpiiriin tuli ihan mitä tahansa ajettavaa. Neiti oli labbis tasan niin kauan kuin ajokoiran veri antoi myöten, kun näköpiiriin ilmestyi mitään kärpäsestä isompaa ei koira kuullut eikä nähnyt mitään. Tosin ihmiset ja koirat saivat olla rauhassa joten hän vain oli niin vietikäs veitikka.

• memze
        ame733 kirjoitti:

Tälläisen tapauksen tunsin oli niin hieno ja kaunis labbis-ajokoira sekoitus tahtoi niin kovin miellyttää, mutta tasan niin kauan kunnes näköpiiriin tuli ihan mitä tahansa ajettavaa. Neiti oli labbis tasan niin kauan kuin ajokoiran veri antoi myöten, kun näköpiiriin ilmestyi mitään kärpäsestä isompaa ei koira kuullut eikä nähnyt mitään. Tosin ihmiset ja koirat saivat olla rauhassa joten hän vain oli niin vietikäs veitikka.

Meiltä löytyy ajokoira-sakemanni sekoitus ja lutunen tapaus onkin.Kovasti kaikki kehunu todella nätiksi koiraksi.Sakemannin näköinen muuten melkein mutta lurpat korvat.Sakemannin erottaa kaikki koirasta mutta ihmettelevät aina mitä muuta siinä on.

Monia samaa sekoitusta olevia olen nähnyt.Muut huomattavasti pienenpiä.

Roteva tosiaan meidän poika on,korkeutta 64cm ja painoa n. 45kg.Ja normaalissa kunnossa.

Vapaana meillä poika kulkee,liikkuvan kohteen perää lähtee,mutta koskaan ei häviä.Ja nyt vanhuuttaan ei edes lähde mihinkään.Hajujen perään ei niinkään,muuta kun ihan nuorena.

Todella tottelevainen ja terve meitin herra on.ikää nyt 8.vuotta.

• on ajo-koira, scäfer,labbis,lassie sekoitus ja on myöskin luustoltaa aika vankkaa tekoa, yleensä vastaatulijat joilla uroskoira kiskovat kauemmaksi koska luulevat neitiämme urokseksi, ovat yleensä ihmeissään kun kerron olevan narttu.
      Väritys on täysin schäferin mutta malliltaan kuin ajokoira, luppakorvineen.
      Luonne vähän liiakin ihmisystävällinen, kaikkia pitää morjestaa, takapuoli heiluu eestaas korviin saakka ja "juttelusta" ei meinaa loppua tulla.
      Pitää aina selittää, että ei se murise juttelee vaan.
      Välillä vähän hankalaa sillä kaikkihan eivät tykkää koirista.

• beaglen

ja saksanpaimenkoiran sekoitus joka eleli noin 20 vuotta sitten. Olipa mukava ja hieno koira. Emä siis oli saksanpaimenkoira ja isä beagle. Koiralla oli saksanpaimenkoiran värit ja luonne. Mutta koko ja ulkonäkö kuin beaglellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4790
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1111
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1055
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      942
    Aihe