Semmonen juttu mulla olis ku mulla meinaa tila loppua siitä taito palkista, niin mistähän vois imuroida sellasen ohjelman jolla sais niitä taitopalkkeja lisää? vai onko se semmosta että blizzardi ei tykkää siitä?
Tyhmä kysymys
6
801
Vastaukset
- VarMa
http://www.haistapaska.com
Tuolt saa lisää niit taitopalkkeja..- Rokue
toi nettisivu ei toiminu kirjotit varmaan väärin tai jotain :/
Elikkä jos ymmärsin oikein, niin mene game options (tai jotain sinnepäin) ja interface options. Siellä on vastaavaa:
Show bottom right/left action bar
niihin ruksit ja saat lisää tilaa taidoillesi.- rokue
hyvä että joku tietää nää jutut
- Rokue
rokue kirjoitti:
hyvä että joku tietää nää jutut
toi nettisivu ei vieläkään toimi että voisko joku kertoo miks se ei toimi ? :/
- Wowittaja
Rokue kirjoitti:
toi nettisivu ei vieläkään toimi että voisko joku kertoo miks se ei toimi ? :/
koska haistapaska.com ei ole olemassakaan ja tuo tyyppi halusi vain vittuilla sinulle.
Mutta tsemppiä roguellesi.
"Shadow is my brother, sneak is my trick, blades are my family and poison is my lover."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308