Ratkaise arvoitus

Kummalinen Viesti Sarja/
Tehtävänäsi on selvittää neljästä viestistä nelinumeroinen koodi. Pystytkö siihen?/

Ensimmäinen Viesti
Olen jukka MikkO. olEn tosi-tv-Ohjelma ja mInULLa on 3D-tulostin ja olen SUURI Usain bolt-fani

Toinen Viesti
en OLE tosi-tv-ohjelma mutta Omistan 2d-TUlOstimen. VärinI on haukKA. 2miljoonaa on vähän rahaa tililläni

Kolmas Viesti
ToSi-tv-OHJelma oli vain KOODInimeni. minuLLa EI ole väriä. taikka OLOMuotoA. ja TÄmä olI pelkkää Valletta

Neljäs Viesti
mARJA-Liisa-Täti antoi minulle LeYboldin puolukkamehua ja PohjoIS-kArjAla-pRojekti on vieläkin käyNNIssÄ. hÄN täytti juuri 4

8

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

7849 ehkä en oo ihan varma

• Anonyymi

ainakaan se ei ole 3224. Siitä menen takuuseen. Kokeilin antaa 3224 ja kortti meni lukitustilaan, Harmittaa.

• Ei muutakun kättä housuun ja uuteen nousuun

• Anonyymi
        helmerssi kirjoitti:

Ei muutakun kättä housuun ja uuteen nousuun

Helppo homma ehkä jopa liiankin helppo jo kun ei ole muuta ny hyvään toviin juurikaan tehnynnä

• Anonyymi kirjoitti:

Helppo homma ehkä jopa liiankin helppo jo kun ei ole muuta ny hyvään toviin juurikaan tehnynnä

Miten sen nyt silla lailla nyt hän on marraskuu

• Anonyymi

Hei, miksi ihmeessä vastaukseni on poistettu?!?. Se oli 9464. Käytin paljon aikaa sen keksimiseen ja kirjoittamiseen en jaksa perusteluja nyt varsinkaan kännykällä laittaa. Mutta noinhan se toimii mielen hotellikin että muistan nyt vastauksen ulkoa kun yhdistin joka numeroon tarinan.

• Hyvä homma

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1732
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      76
      1283
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1075
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      970
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      7
      963
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe