Kävin eilen supermarket lautturissa tarkoituksena hakea pitsaa kotiin. Ihmetys suuri kun totesin pitserian lopettaneen toimistansa?
Mitä kotipitsalle tapahtui
5
981
Vastaukset
- Anonyymi
Kylhän se siittä ilmoitti somessa 😂 ei tainnut kannattaa. Muutenkin hiljentynyt koko kauppa on niin jumalattoman kallista ettei tällaimem perus duunari pysty käymään. Jos uutta virtaa haluaa siihen niin laittaisi subwayn, sitä on kovasti toivottu.
- Anonyymi
Itse en marketissa käynyt juurikaan, mutta kuljen käytävän läpi kaupan märkään päähän, jossa kyllä saanut asiallista palvelua.
Toivoisin vapautuneeseen tilaan seudun lietetoimistoa. Olisi kätevää tilata lietekaivon tyhjennys samalla reisulla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en marketissa käynyt juurikaan, mutta kuljen käytävän läpi kaupan märkään päähän, jossa kyllä saanut asiallista palvelua.
Toivoisin vapautuneeseen tilaan seudun lietetoimistoa. Olisi kätevää tilata lietekaivon tyhjennys samalla reisulla!Putsaatko sen jälkeen lietekaivot pesusienillä?
- Anonyymi
No höh.
- Anonyymi
Juurikin niin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670