Olemme tilanneet ja ennakkoon maksaneet sängyn Sisuste-Peltoniemeltä jo kesällä 2021 mutta eivät toimita sitä, aina joku selitys, ja reklamaatioon ei vastaa. En enää edes halua koko sänkyä kun tämä on ollut niin stressavaa, ja iso raha meille!!! Siksi kysynkin, oletteko onnistuneet saamaan rahoja tuolta takaisin, ja miten? Kiitos paljon avusta!
Sisuste-Peltoniemi, oletko onnistunut saamaan rahasi takaisin?
6
208
Vastaukset
- Anonyymi
En tykkää musta-valko-harmaa tyylistä... mun koti on vanhoilla huonekaluilla sisustettu, värikäs, kaunis... vanhat kattolamput, löytyi vintiltä... puulattiat, keittiössä puuhella, olohuoneessa takkauuni... upeeta... erillinen vc, iso kylppäri ja iso eteinen, niin iso että se on kuin huone... silti kämpän nimi on yksiö, neliöitä 60...
- Anonyymi
Aloitin juuri toisen saman sisältöisen kyselyn, kun meillekävi samoin kuin monelle muulle, eli ei tullut mitään rahat vain meni. Kyselin ryhmäkanteen tekemistä, miten pitäisi toimia?
- Anonyymi
Meni kommenttini väärään viestiin, en vielä osaa tätä viesteilyä.
- Anonyymi
Aloitin juuri samansisältöisen viestiketjun, meiltäkin rahat meni, mutta mitään ei tullut. Kyselin mahdollisesta ryhmäkanteesta, että miten sellainen tehdään?
- Anonyymi
Emme ole saaneet rahoja, mutta teimme vasta Kuluttaja-asiamiehen ohjeilla reklamaation ja kaupanpurkuilmoituksen heille. Siitä teidänkin kannattaa aloittaa, sen jälkeen voi ottaa yhteyttä kuluttajanturvaan. Tähän minä ajattelin sitä ryhmäkannetta kysellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670