Onko tietoo...kuka poltti.
Milloin Kyöpelin mäkihyppy torni paloi. Mikä vuosi?
7
2116
Vastaukset
- Anonyymi
Suonenjoen Kyöpeliin rakennettiin ensimmäinen puinen hyppyrimäki vuonna 1935. Vuonna 1972 siinä järjestettiin normaalimäen SM-kilpailut. Kyöpelin hyppyrimäki poltettiin tihutyönä vuonna 1999. Vuonna 1977 rakennetut K35- ja K15-hyppyrimäet ovat edelleen hyppykunnossa ja jokatalvisessa käytössä. Vuonna 2006 K35-hyppyrimäen tornia korotettiin ja alastulorinnettä muokattiin, jolloin se kasvoi K45 HS50 kokoiseksi.
Niin ja minä poltin sen.
Hakkarainen - Anonyymi
Tietääkö kukaan, että paljonko Jalkasen Karin mäkiennätys on?
- Anonyymi
2,5‰
- Anonyymi
Ei sitä kukaan polttanut, tuli sen poltti.
- Anonyymi
45 metriä on Jalkasen Karin ennätys. Siis vanhasta mäestä.
- Anonyymi
Jalkasen Karin mäkiennätys on 70 metriä. Kertoi sen itse telkkarissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jalkasen Karin mäkiennätys on 70 metriä. Kertoi sen itse telkkarissa.
Missä mäessä? Ei ainakaan Sjoella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635