Voi olla tyhmä/hassu kysymys, mutta kysyn kuitenkin koska olen vasta hiljattain aloittanut ravintoloissa käymisen. Tarkoitan semmoisia suht tasokkaita ruokaravintoloita, joihin uusi mieheni nyt haluaa minua usein viedä. Aikaisemmin en ole käynyt. Kysyn, mitä drinkkejä ravintoloista saa? Esim viimeksi kun olimme, tarjoilija kysyi, ottaisimme jotain aperatiiviksi. Olisin halunnut esim bellinin tai rossinin mutta en uskaltanut tilata niitä, koska en tiennyt saako ravintolasta niitä? Saako ylipäätään juomamenun ulkopuolisia juomia/drinkkejä? Entä jos ei ole juomamenua?? Onko esim nuo bellini ja rossini semmoisia, mitä saa vähän ”kaikkialta”?
En haluaisi aina tilata sitä iänikuista viiniä, vain koska sitä nyt ainakin varmasti saa.
Toisena päivänä oltiin jossain perus Sokos hotellin alakerran baarissa. Sielläkin olisin halunnut esim vaikka bellinin, mutta en taaskaan uskaltanut kysyä kun en ymmärrä näistä mitään.
Saa kertoa muitakin etikettejä ravintoloissa käymiseen, drinkkeihin, joutaviin etc. En tiedä mitään koska aiemmat ravintolakokemukset ovat tyyliä ABC:n buffa ja vähän parempaan iltaan Rosso 😅
Mitä drinkkejä ravintoloista saa?
Anonyymi-ap
1
116
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820