...teidän mielestänne hyvä live bändi? haluaisin tietää kun en itse ole nähnyt:(....tänne vaan kokemuksia:)
Onko Filth....
12
2152
Vastaukset
- Demon of Power
Se niitten live-DVD, en muista nimeä, mutta siinä niillä on huono keikka, mut nyt viimeksi kun kävin kattomas tossa maaliskuussa niiden keikkaa jäähallilla, niin siellä se oli ihan jees.
Monien mielestä se ei ole ja jotkut on vielä sanonut että Nick Barker kun oli vielä rummuissa, niin silloin se oli mahtava live-bändi.- terror
Nick Barkerin kanssa mikä tahansa bändi kuulostaa livenä loistavalta, kunhan vain pysyvät perässä.
Nykyisellään todella hyvä, muttei kyllä voi sanoa CoF:ä niin kovaksi live-bändiksi kuin mitä se oli Barkerin aikaan. Erlandsson on kyllä ihan kelvollinen rumpali, tosin tyyliltään ehkä aavistuksen liian rässi. Josta saakin loistavan aasinsillan, johtuuko CoF:n nykyinen vieno rässäävyys Adrianin rummuista vai Paulin paluusta...
- sadjonymous
Nyt maaliskuussa ollut live oli kyllä melkoisen
riisuttu ja vähän ehkä vasemmalla kädellä
(huolimatta siitä että Dani on vasenkätinen)
vetäisty. Mutta minulle kyllä toimi silti.
Live DVD:t ovat hyviä, vaikkakin bootleg livet
tuntuu olevan parempia lava-shown puolesta.
Esim. Live Portugal 01.11.1994 ja Live Moscow
11.09.1998 ovat mielettömän kovat setit.
"Uusimmista" taas mainittakoon vaikka
Live Montreal Metropolis, Canada 16.08.2003. - Lucretiah
Kävin ilossa viime kesänä katsomassa. Minä en paljon lempibändiltäni odota, koska minulle tärkeintä on vain nähdä ne. Mutta olihan se hyvä. Harmi vain, että ei ollut mitään lavashow:ta, toisin kuin yleensä.
2001 näin livenä, soundit suttuiset, Dani unohteli sanoja ja korjasi sen pään pudistelulla...eikä muutenkaan koko bändi kolahda...
- Daniac
Minusta se on vain hauskaa kun hän unohtelee niitä sanoja ;D
Daniac kirjoitti:
Minusta se on vain hauskaa kun hän unohtelee niitä sanoja ;D
Tyhmäkö olet? Mitä vitun hienoa siinä on bändin perustaja/laulaja/sanoitusten tekijä unohtaa omat juttunsa? Sama kuin kitaristit vaikka rupeasi soittamaan Smoke On The Wateria tai Paranoidia kesken kaiken, sekö olisi kanssa hienoa...mikä palikka.
- sadjonymous
bändi ei kolahda mutta osaat kuitenkin sanat
ulkoa että osaat sanoa koska meni Danilla
vokaalit metsään... - sadjonymous
aggressor.perverssor kirjoitti:
Tyhmäkö olet? Mitä vitun hienoa siinä on bändin perustaja/laulaja/sanoitusten tekijä unohtaa omat juttunsa? Sama kuin kitaristit vaikka rupeasi soittamaan Smoke On The Wateria tai Paranoidia kesken kaiken, sekö olisi kanssa hienoa...mikä palikka.
vain imbesilli pitää moista hienona jos näin
tosiaan on tapahtunut. No kaipa sitä voi tykätä
ihan mistä vaan, mutta kuitenkin... sadjonymous kirjoitti:
bändi ei kolahda mutta osaat kuitenkin sanat
ulkoa että osaat sanoa koska meni Danilla
vokaalit metsään...Niin no siinä fanit tokaisivat vieressäni, ja keikan jälkeenkin sitä kuuli että se unohteli sanoja...
- Daniac
Ilosaaren keikka nyt oli mitä oli. Saatanan kuuma ja ei festari keikoilla Ainakaan Cradle luo sitä tunnelmaa mitä esim oli Tuska winter war part 1:ssä. Mutta haukukkaan en,loistavia olivat ilosaaressa[kin],oli ensimmäinen filthin keikkani. Mutta sinne kyllä litistyi sinne lähes eturiviin.. mutta Tuska winter war part 1,se päivä jäi kyllä mieleen,monestakin mukavasta syystä. Mahtava live bändi. Mahtava bändi muutenkin.
- lucifer
ON TODELLA...OLIN KAS VUOTTA SITTEN ILOSAARIROCKISSA KATTOO SITÄ JA VOI MYÖNTÄÄ...ITKU TULI ONNESTA KUN QUEEN OF WINTWR THRONED ALKO SOIDA...UNOHTUMATON ELÄMYS!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625