Onko romanien mielestä oikein, kun kouluissa pyritään kieltämään esimerkiksi "Enkeli taivaan lausui näin..." laulaminen?
Joulujuhla
Anonyymi-ap
4
274
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä pitäisi sen verran kouluja käydä, että tietää, mikä on derivaatta ja hypotenuusa.
- Anonyymi
Mikähän siinä on, kun lukee vaikka 10 vuoden takaisia keskusteluja täällä, ne ovat olleet paljon asiallisempia? Nyt vaan Kyöstit ym. kirjoittelee peeloista ja jeenoista täällä, mistä joutuneekin?
- Anonyymi
Rasimisti ylläpito poisti kaaleen joulusta kertovan keskustelun. Kertokaa rakkaat mitä teette jouluna?
- Anonyymi
Mie oon pukkina joka joulu, kun oon kova "pökkimään". Kieltäkää ne laulut, kunhan ette "pökkimistä" kiellä. Kun oon tarpeeks "pökkiny" niin sitten mie pökähän.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595