TÄÄLÄ, ei johdu vanhingosta vasn tietoisesta toiminnasta.
Jos keskustelu oli IT-alan palstoilla, niin Onpassivelaisten tyhmyys tulisi ehkä vielä enemmän esiin. Mutta kun nämä hörhöt luulee että tätä palstaa ei lue ITC-alan ihmiset niin keskustelu on TÄÄLÄ.
Itse olen alan insinööri (vastaa intiassa tekniikan tohtorin oppiarvoa potenssiin tuhat) ja tiedän että kaiiki sen minkä Onpassive lupaa on puppua, huuhaata eli huijaus.
Se miksi Onpassive keskustelu on
16
131
Vastaukset
- Anonyymi
Jollain on suuret luulot itsestään. Ja Helsinki hakee IT osaajia Intiasta.
- Anonyymi
Työministeri Tuula Haatainen suuntaa osaajien rekrytointikiertueelle Intiaan. Erityisasiantuntijat ja it-alan osaajat ovat fokusryhmä matkalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työministeri Tuula Haatainen suuntaa osaajien rekrytointikiertueelle Intiaan. Erityisasiantuntijat ja it-alan osaajat ovat fokusryhmä matkalla.
Mitäs meidän insinöörit tähän sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tiedä mitä tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että rekrytointikierros epäonnistuu. Tai managereiden näkökulma on tietenkin eri kuin koodareiden. Mutta se on pääsääntöisesti hyvin tuskallista työskennellä intialaisten kanssa. sillä kulttuuriero on todella valtava. Ja on heidän joukossaan todellisia ammattilaisiakin, tietenkin. Mutta isossa mittakaavassa varsin karua väkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No totta kai intiasta; vaikka laatu ei ole kovin hyvää mitä intialaiset tekevät, he ovat hyvin halpoja. Joten he ovat ihan hyviä koodiapinan rooliin.
- Anonyymi
Niinpä niin helmannit. Miksi ette vie tätä keskustelua asiantuntijoiden käsiteltäväksi, jos ette meidän kommenttejamme usko? Luulen että ette uskalla, sen verran älliä teilläkin on että ette uskalla ottaa riskiä.
Mutta ajan säästämiseksi kerron teille helmannit etukäteen, että täysin samanlaisen vastaanoton saatte siellä.
Helmannit, eikö teistä kukaan ihmettele miksi Ashraf Mufareh ei tuo onpassivea esille missään IT alan foorumilla? Mistäköhän tällainen voisi johtua?- Anonyymi
Ei meillä ole intressiä keskustella meidän tuotteista. Intressi tuntuu olevan muualla. Me olemme valmiita odottamaan tuotteidemme julkaisia, ja silloin nähdään mitä ne tuo.
- Anonyymi
Se johtuu siitä ette teemme ensin työmme valmiiksi. Puheiden aika on myöhemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja julkaisu tulee sitten myöhemmin, vuonna 2073.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teillä kestää paljon kauemmin näiden tekemisessä kuin muilla? Tunnutte olevan aika amatöörejä kun ette osaa tehdä edes nettisivuja oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja julkaisu tulee sitten myöhemmin, vuonna 2073.
Julkaisu aloitettiin 20.11.2022
- Anonyymi
Kyllä kaikki tietävät että mitään ei ole julkaistu. Aivan kuten ENNUSTAJA on kertonut.
- Anonyymi
Eivät tunnu tietävän, vielä.
- Anonyymi
"Se johtuu siitä ette teemme ensin työmme valmiiksi. Puheiden aika on myöhemmin"
Ei onpassive mitään töitä tee. Juuri siksi Ash Mufareh ei levittele tietoa onpassivesta laajemmin. Itse asiassa hän ei levittele tietoja lainkaan. Syy on se että hän joutuisi naurunalaiseksi, jos alkaisi puhua "tekoälykeksinnöstään" laajemmin. Hän ymmärtää sen itsekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890