TÄÄLÄ, ei johdu vanhingosta vasn tietoisesta toiminnasta.
Jos keskustelu oli IT-alan palstoilla, niin Onpassivelaisten tyhmyys tulisi ehkä vielä enemmän esiin. Mutta kun nämä hörhöt luulee että tätä palstaa ei lue ITC-alan ihmiset niin keskustelu on TÄÄLÄ.
Itse olen alan insinööri (vastaa intiassa tekniikan tohtorin oppiarvoa potenssiin tuhat) ja tiedän että kaiiki sen minkä Onpassive lupaa on puppua, huuhaata eli huijaus.
Se miksi Onpassive keskustelu on
16
131
Vastaukset
- Anonyymi
Jollain on suuret luulot itsestään. Ja Helsinki hakee IT osaajia Intiasta.
- Anonyymi
Työministeri Tuula Haatainen suuntaa osaajien rekrytointikiertueelle Intiaan. Erityisasiantuntijat ja it-alan osaajat ovat fokusryhmä matkalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työministeri Tuula Haatainen suuntaa osaajien rekrytointikiertueelle Intiaan. Erityisasiantuntijat ja it-alan osaajat ovat fokusryhmä matkalla.
Mitäs meidän insinöörit tähän sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tiedä mitä tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että rekrytointikierros epäonnistuu. Tai managereiden näkökulma on tietenkin eri kuin koodareiden. Mutta se on pääsääntöisesti hyvin tuskallista työskennellä intialaisten kanssa. sillä kulttuuriero on todella valtava. Ja on heidän joukossaan todellisia ammattilaisiakin, tietenkin. Mutta isossa mittakaavassa varsin karua väkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No totta kai intiasta; vaikka laatu ei ole kovin hyvää mitä intialaiset tekevät, he ovat hyvin halpoja. Joten he ovat ihan hyviä koodiapinan rooliin.
- Anonyymi
Niinpä niin helmannit. Miksi ette vie tätä keskustelua asiantuntijoiden käsiteltäväksi, jos ette meidän kommenttejamme usko? Luulen että ette uskalla, sen verran älliä teilläkin on että ette uskalla ottaa riskiä.
Mutta ajan säästämiseksi kerron teille helmannit etukäteen, että täysin samanlaisen vastaanoton saatte siellä.