Montako palstalla kirjoittaa nykyisellään, otetaan luku

Anonyymi-ap

Täällä 1.

Älkää laittako vain numeroa, lyhyet viestit poistetaan

12

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tällä tiedolla teet?? T. Tilastotieteilijä

• Anonyymi

Kiinnostaa tietenkin siksi, että kannattaako täällä käyttää aikaansa. Näyttää hiljaiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaa tietenkin siksi, että kannattaako täällä käyttää aikaansa. Näyttää hiljaiselta.

Vakkareita neljä, muita satunnaisia ehkä kolme neljä. Yhteensä alle kymmenen.

• Anonyymi

Joku ongelmatapaus poistattaa vastaukset.

• Anonyymi

Täällä pyörii joku nipo palstapoliisi pinna kireällä ja poistattaa kiihkolla kaikkein kiinnostavimmat jutut.

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä pyörii joku nipo palstapoliisi pinna kireällä ja poistattaa kiihkolla kaikkein kiinnostavimmat jutut.

Se on A.I. lakasukone, joka lakasee sieltä täältä.

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Se on A.I. lakasukone, joka lakasee sieltä täältä.

Ei ole, joku poistattaa selvästi.

• Anonyymi kirjoitti:

Nii, en tiiä jos joku tuota ilmoita-nappia tykkää kiihkoissaan painella ja sitä kautta sitten lähtee. Multa on lähteny joskus koko pykätty ketju, vaan palauttivat kiltisti kyllä kun annoin palautetta.

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Nii, en tiiä jos joku tuota ilmoita-nappia tykkää kiihkoissaan painella ja sitä kautta sitten lähtee. Multa on lähteny joskus koko pykätty ketju, vaan palauttivat kiltisti kyllä kun annoin palautetta.

Ja välillä ei tuu tekstit ollenkaan näkyviin.

• satama100 kirjoitti:

Ja välillä ei tuu tekstit ollenkaan näkyviin.

😐Mua tykkää huuvella harva se päivä botiksi ja sillon ei meinaa tekstit lähteä.

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

😐Mua tykkää huuvella harva se päivä botiksi ja sillon ei meinaa tekstit lähteä.

Aaaa ei mulle sellaista, mutta omituisesti menee kyl. Ja välillä heittää pihalle ykskaks.

• Anonyymi kirjoitti:

Niimpä ja välillä ei tule tekstit ollenkaan näkyviin, whaat🤔

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe