Rullasuksista on käyty kovastikin tällä palstalla keskustelua, mutta ei itse tekniikasta. Hurahdin maastohiihtoon menneenä talvena ja meinasin jatkaa hommaa rullilla. Ostin swenorin perinteisen rullasukset isoilla pyörillä, että käy meno ilman asfalttiakin. MUTTA: Onko vika akassa vai suksissa, kun eivät kulje? Vaappuvat ja tärisevät ja ajautuvat erilleen, eli jalkojen asentoa joutuu koko ajan korjaamaan. Vuorotahtia en onnistu menemään ollenkaan, pelkkää tasuria vaan. Ja silloinkin ajautuvat erilleen. Lisäänkö harjoittelua vai olenko toivoton tapaus?
rullaluistelusta
6
1706
Vastaukset
harjoittelulla.
- katsos
kun noilla kesäreiteillä ei ole latuja niin sukset joutuu pitämään suunnassa ihan itse. Pienen reenin myötä alkaa sujumaan automaattisesti.
- vain
Ei oo rullahiihto aivan niin helppoa kuin mitä voisi luulla :) rulliakin on tietysti monenlaisia, leveämmät pyörät yllättäen vakaammat kuin kapeat.
ylipäätään suosittelisin hiihtoon hurahtaneille ei-kilpahiihtäjille rullaluistimia suksien sijaan -mahtaa olla aika paljon nautinnollisempaa (ja turvallisempaa).
mut lykkyä tykö, jos valintasi olet tehnyt :)
hiihtoa vaan paljon, niin kyllä se siitä vähitellen...- osaamaton
alkaa sujumaankin. Kilometrejä takana muutama kymmen ja yhä vaappuu... mutta sujuu kieltämättä jo paremmin. Pisti vaan vihaksi, kun oma tyttö, 7-vuotias päästeli niillä rullasuksilla niin helpon näköisesti menemään.
- osaamaton
Nyt kulkee. About 250 kilsaa takana ja kulkevat ne! Ens kesänä hankin luikkarit rullilla!
- Että jaksoit
On sinulla sisua jaksoit vaan kunnes opit.Tuli vaan mieleen siitä kun sukset ajautuu erilleen, että jos ne tekee sitä laskuissakin niin pyörien akselit eivät ole kohtisuorassa suksen runkoon nähden.Sillon jompi kumpi suksi puoltaa, pieni hienosäätö riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339