Ei näytetä enempää tuosta Karin autokorjaamo hommasta ? Olis mukavampi sitä katsoa, eikä aina tuota homo / lesbo sekä toistensa ällöttävää nuolemista ! Käsikirjoittajat herätkää ! ! Vai mitä mieltä ollaan katsojat ?
Salkkarit, miksi ?
4
209
Vastaukset
- Anonyymi
Nythän Paula palaa kummittelee🤗. Mut on totta et lespoilu ja homous korostettuna🙄. Ja muutkin sekoilut ei nää sänky sessiot kiinnosta!!!!. Vaihdetaan paria lennossa.
- Anonyymi
Sen vanhan Nellan sydämen eli Paulan sydämenhän vois antaa Aarolle muistoks ja eiköhän tuo sen käy sairaalan kellarista varastamassakin. Ai, sitäkö se Paula alkaa Aarolle huhuilemaankin?!?!?
- Anonyymi
Sarja onkin kuvattu Alavieskan eteläpuolella 🤭🤫😬
- Anonyymi
Ettei vain oli Aliveskassa missä Ismo perii Teimon kaupan? Ja Tuunaaja Komulainen töylää Mazdan sijaan Datsun 100A:ta ja yrittää vikitellä Sallaa Kurjalaa lipittävältä Karilta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440