Klipsch Kilpschorn sellaiselle joka ymmärtä.

Anonyymi-ap

http://tori.fi/ oli 1976 vuoden Klipsch Klipschorn myytävänä 4800€ hinta oli suorastan halpa sellaiselle joka ymmärtä nidden pälle mutta ne on mennyt jo ajat sitten että joku on kyllä ymmärtänyt hyvän pälle mutta yksi muutos mitä on tullut 2022 versiossa on se niin sanottu virtual corner mutta kyllä ne vuoden1976 malliset kyllä mene jos on vapaitta nurkkia tarjolla ja yksi väitti että ääni parane entisestän kun jättä 5-10 cm rako kaiuttimen ja nurkan välin mitä sinällä on mahdoton vuoden 2022 versiossa missä on se virtual corner.

Eli virtual corner = virtuali nurkka se takia että ylläpitäjä näke että suomen kieliset ymmärtä tämän tekstin.

Että niistä vuoden 1976 mallista ja vuoden 2022 mallista missä on se virtual corner niin niistä pitä valitta oman huonesen se sopiva malli.

Mutta minun huone on lian pieni jopa vuoden 2022 mallille missä on virtual corner.

Eli isoin kaiuttin mitä minun huonesen mene on Magnat Transpuls 1500 mutta ajatele kaiutin mitä saat laitta aivan nurkkan aivan seinän kinni ja mitä toimi muutamalla wattilla kun 1W 2,8V 1M on 105 db mutta kun se on nurkassa niin se on 111 db 1 watilla verta sihen Magnat Transpuls 1500 mikä on aika herkkä kaiutin niin sinä so on 95 db ja Klipsch Klipschorn on se sama herkkys 111 db että se on valtava ero eli se on kaiutin mitä toimi muutamalla wattilla ja se ei ole sama asia kun se että tavallinen kaiutin pakotattan soiman kova 1 kilowattin vahvistimelle että jos minulla olis se sopiva huone niin Klipch Klipchorn olis minulle ihantelinen kaiutin.

0

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
        Ikävä
        213
        1762
      2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
        Ikävä
        141
        1465
      3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
        Ikävä
        78
        1348
      4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
        Ikävä
        54
        1193
      5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        8
        1102
      6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        74
        1085
      7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
        Ikävä
        109
        1019
      8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
        Ikävä
        55
        980
      9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
        Ikävä
        53
        880
      10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
        Ikävä
        82
        850
      Aihe