Onnea Kaikkosen perheelle vauvelista! 😍😍😍
Joillekin parikuukautinen vauva on vähempiarvoinen kuin Suomen Nato-asia, mutta älä sinä semmoisista huoli, vaan nauti lomastasi ja vauvastasi. 💗
Kaikkosen vauvavapaa
16
99
Vastaukset
- Anonyymi
Ton ikänen vauva tajua bielä mistään mitään, tulee isäänsä 😭😭😭😭😭😭
Tärkeempää on olla kotona sitten kun lapsi kasvaa. - Anonyymi
Mun vanhemmat eros kun olin kolme, tapasin biologisen isäni vasta aikuisiällä, ei ollut minkäänlaista tunnesidettä isään, joten tärkeämpää on olla kotona silloin, kun lapsi tajuaa ja muistaa asioita. Toi Kaikkosen tempaus on vaalikikka.
- Anonyymi
Kaikkonen menee tosiasiassa komentobunkkeriin. Zelenskiy menee Washingtoniin. Venäjä tekee suurhyökkäyksen heittämällä vasaroita Suomen suurlähetystön pihalle. Nyt on iso remmi päällä.
- Anonyymi
Kaikkoselle kuuluu isyys vapaa MUTTA ONKO OIKEA AIKA NYT...... EI MISSÄÄN NIMESSÄ !
- Anonyymi
Urpelot ei osaa helliä lainkaan https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/d61042f1-0972-4a59-98ad-9ac1401f6432
Ei jatkoille https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/97121080-e953-44bb-8e88-b5cb496dc2da Ei sota eikä Nato-prosessi yhtä miestä kaipaa. Tuskin Kaikkonen seuraavan kahden kuukauden aikana Erdoganin kiukuttelua saisi loppumaan sen paremmin kuin hänen seuraajansakaan.
Vaikka tapani ei ole kehua keskustalaisia ministeritä, niin Kaikkonen toimii nyt esimerkillisesti ja on hyvä malli siitä, että myös "tärkeitä töitä" tekevät miehet voivat pitää isyysvapaata. Puolustusministereiksi valmiita löytyy pilvin pimein, mutta Kaikkosen lapsella on vain yksi isä.- Anonyymi
Höpö höpö, Kaikkonen ehtii olla vapaalla niin paljon kuin huvittaa heti vaalien jälkeen :)
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, Kaikkonen ehtii olla vapaalla niin paljon kuin huvittaa heti vaalien jälkeen :)
Elämä on nyt. Vaalien jälkeen voi olla taas Keskustan puheenjohtajakilpa, hallitusneuvottelut ja kaikkea muuta tärkeää.
Ei Kaikkosen isyyslomasta ole mitään haittaa, joten miksi hän ei sitä pitäisi?
- Anonyymi
Hyvä kaikota lomalle lataamaan akkuja
- Anonyymi
Entäs normikansalainen määräaikaisessa työsuhteessa, voitko saada juuri työsuhteen loppuun 2-3 kuukautta palkallista vapaata? Tuskin.
- Anonyymi
Tilannetaju petti ja pahasti.
- Anonyymi
kepu pettäää jälleen
- Anonyymi
pOISTOON i. 💗
Jos talvisodan ministerit olisivat jääneet vauvavapaille, niin täällä syötäisiin kaalisoppaa ja soitettaisiin balalaikkaa.
- Anonyymi
Ei oo menny mittään perille. Mittään ei oo opittu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893