Osana onnistunutta joulua
Alkoholi tupakka ja huumeet
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tule joulu kultainen
- Anonyymi
Kukin omalla tyylillään. Omaan jouluuni ei kuulu mikään noista ja nuo tekisivät joulusta epäonnistuneen ja paskan.
- Anonyymi
Huumeissa kolaroitu auto ja teho osastolle jouluksi
- Anonyymi
Pankkiryöstö kuntoutuksessa
- Anonyymi
Murha tappo raiskaus
No yleensä joitakin taloja Jouluna palaa, liekö syynä alkoholin runsas käyttö. Tänä vuonna tuskin mpö= mökinpolttoainetta löytyy rauniotutkinnoissa, kun hinnat olleet pitkään korkealla ja 12viimeistä tippaakin ravistettu tankkiin.
Tupakatkin tehty itsestään sammuviksi, nukahdat kinkunsiivu toises suupieles ja kessu toises, niin aamulla saa pyyhkiä sinapit poskelta ja sytyttää kessun samontein uudestaan.
Huumeet Jouluna naamariin, niin pulkka luistaa, oli lunta tai ei. Nekin voi korvata syömällä liikaa lanttulootaa ja piparia, niissäkun on muskottipähkinää ja siinä on anfetamiinin kaltaista piristävää vaikutusta.
Hyvää Joulua-22 sinullekkin, koitahan nauttia ylensyönnistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164