se naisen laittaminen on miesten hommia. Kato äitis kaa kauniit ja rohkeat ja anna oikeiden miesten hoitaa hommat.
Tuhnu jp, älä ruikuta.
9
122
Vastaukset
meinaako kelta, puna, oranssit pistää jotaki kylmäksi?
- Anonyymi
Mitähän tuolla kelta puna oranssilla mahdetaan tarkoittaa kylmäksi laittaminen kadun slangilla tarkoittaa tappamista ja mulla taas töissä sitä kun lyödään sulut kii ja tyhjennetään linjat vedestä jot meinasitko sä ny ihte mitä kylmäksi laittamista suunnitella
Joku ehti kysyä aivovammastani, ennen kuin se poistettiin.
Kirurgisetä sanoi, päänkuvauksen jälkeen, ettei päästä löytynyt mitään.
Terveisiä vaan sille alaikäiselle kysyjälle, käytä suojavarustuksia Uutena-vuotena.- Anonyymi
Nyt löyty kunnon jälkeenjäännyt redardi. Liittyykö toi aloitus suhun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai kertoiko aloitus susta ja sun suunnitelmista
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitetaan retardi, ei redardi. En oo kerenny selata kanavia läpi, että miltä kanavalta alotuksen kuvailtu ohjelma tulee.
- Anonyymi
Mää kattelin pikkupoikana isoäitini kanssa noita Kauniita ja rohkeita aina viikonloppusin kun mummilla monasti viikonloppuisin olin kylässä yleensä aina koko viikonlopun
Sinänsä ei muuta tullu alotuksesta mieleen, ku joku ettii vastakaivettua hautaa. Poika mokaa ja isi siivoo jäljet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164