Tarkoituksena on hankkia uusi "pienen keskiluokan" auto (ei farkkua), tod.näk. työsuhdeleasing. Ajatuksissa on ainakin Kia Cerato, Ford Focus, Nissan Almera, Opel Astra, Honda Civic, Peugeot 307, ja ehkä myös Honda Jazz, joka ilmeisesti tavaratilansa osalta (vaikka ei muuten) on samankokoinen. Muita "reunaehtoja": 4/5 ovea, pienehkö (halpa) moottori.
Ei ole aikaisempaa autoa, joten palstalaisten neuvoja/suosituksia luetaan mielellään.
Pieni keskiluokka (?): mitä suositellaan
5
1889
Vastaukset
- Zztap
Suzuki Liana voisi olla yksi, saa hatchbackina tai sedanina ( mahd. halpaan nelivetoon). Ite ihastuin juuri tän kokoluokan autoja katsellessani Lianaan.
Onko Skoda Fabia liian pieni auto? Se on myös malliesimerkki hyvästä perusautosta. Ainakin kannattaa käydä koeajamassa. - autoprofeetta
Tuohan riippuu paljolti liisaushinnasta suhteessa varustukseen.. Liikkeillä on omat pakettihinnat liisaukseen, kysäisepä ne. Itse ottaisin todennäköisesti Kian, koska ei tarvitsisi jälleenmyyntiarvosta huolehtia ja halpa hinta takaa halvan liisauksen ;) Focus oli kiva ajaa, mutta sen hinta karkaa kalliiksi ilmastoinnilla ja tehokkaammalla koneella. Mitenkäs Citikka C2, Skoda Fabia, Seat Ibiza tai Mitsun uusi CZ3? Vaihtoehtoja on tosiaan liikaa :D
- juujuu
ei tartte miettiä ku "ei oo penniäkään" kiinni, voi sen yrityksen parasta muutenkin ajatella, kuin vain silloin tällöin töitä tekemällä.
nämä "pienet keskiluokat" sun muut luokat?
Autonmyyjien keksimiä luokkia hölmöjen asiakkaitten kusettamiseksi? Onko muita selityksiä?
Minun yksinkertaisen putkiaivokoneistoni mukaan itsekukin ostaa jonkin niistä autoista, jotka eivät ole karsiutuneet henkilökohtaisilla valintakriteereillä pois mahdollisten mallien joukosta, keinotekoisista luokista viis.- huonoja kokemuksia
UNOHDA KIA HETI ALKUUN!!! Sehän on täyttä pa..aa, joka kyseinen "linttaliike" yrittää kovasti tuoda Suomen markkinoille. Vikalista kasvaa jyrkästi kilometrien myötä, toimitusvaikeuksia ollut jo pitkään, varusteissa suuriakin puutteita. Jopa turvallisuusvarusteissa!!!!!!!!!
Ja sitten se Delta-auton palvelu, aivan SURKEAA!!! Etenkin lounaisessa Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421