Lyhyt kalu tyttöilijän suuhun.

Anonyymi-ap

Nyt täytyy kertoa kokemus viime kesältä.
Tapasin kaverin jolla oli lyhyt kalu,joku8-9 senttiä mutta kunnon nuppi siinä.
Tuo mahakas ,karvainen sälli ,jo vanhempi tyrkkäsi minulle suuhun tuon kalunsa,mulla oli suu täynnä kullin nuppia ja vartta jäi sen verran että sain pari sormea sen varren ympäri.
Oli mahtavaa,kaveri otti mun päästä kiinni ja työnteli.
Tuo kalu ei siis mennyt syvälle nieluun ja nautin kun hän käytti minua himojensa tyydyttämiseen.
Kun loppu lähestyi laukaisi tämä karvainen karhu lastinsa mun suuhun murahdellen.
Oli koko kesän kiihottavin tapaaminen.
Sitä tässä yritän kertoa että jos kalun pituus ei ole naisille mieleen,tyttöilijä voisi arvostaa sitä enemmän
Minulla se siemensyöksy suuhun ja käytettävänä oleminen on sitä parasta seksiä,suu täynnä spermaa runkkaan itselleni mahtavan orgasmin.
Siis älkää runkatko yksin hyvää tavaraa hukkaan,tyttöilijä mielellään antaa kuumaa suuta ja se tuntuu paremmalta.
Myös lyhyen kalun kaverit ansaitsevat nautintoa ja orgasmeja.

10

1488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyi saatana tukehdu mälliin homo

• Anonyymi

Mitä vittuu sinä hinttari puutut tähän keskusteluun Kyllä niitä rittää sullekin ja on varmaan riittänytkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vittuu sinä hinttari puutut tähän keskusteluun Kyllä niitä rittää sullekin ja on varmaan riittänytkin.

Oohh pillipiipari kilahti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi hitsi sellasia te pillipiiparit olette.Ethän sä ittelles mitään voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö hinttari pillipiiparille mee jakeluun.Älä puutu joka juttuun.

• Anonyymi

Mutku on paksu ja pitkä...parempi näin...Ku lyhyt ja paksu...

• Anonyymi

kaikki kalut ansaitsee saada orgasmin,hyvää se tekee

• Anonyymi

Naisiin sattuu pitkä kulli. Lyhyt on kaikille paras. B-rappuun sitten vielä ohutkin.

• Anonyymi

Minä olen myös saanut tuollaista 12 sentin kalua suuhun.Olin levarilla rintsikat ja pikkarit päällä runkulla ja kaveri siihen esittelemään mulkkuaan.
      Olin jo jonkun aikaa runkkaillut ja kuumana,Meikä siihen polvilleen ja kyrpää suuhun.
      Kaveri työnteli suuhun,kiva mutteripää kalu ja alkoi tuntua että orgasmi on tuloillaan
      Maltoin kumminkin siihen asti että mun suuhun ruiski lasti ja aloin sitten kovemmin runkata.
      Sain pitää kyrpää suussa siihen asti kun multa roiski myös.
      Ei tarvii olla niin iso kalu,se terska ja siemensyöksy on se juttu,Paljon kovempi orgasmi kuin yksin kullia vatkatessa.

• Anonyymi

Mulla on pitkä kulli, mutta suurin osa siitä on piilossa läskien alla. Jää vain nysä näkyviin.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50