Sosaalityöntekijöillä on pelkkä teoria siitä, että puheeni vahingoittaa äitiä ja lasta. Siitä ei ole konkreettisia esimerkkejä. He estävät keskustelun siitä ja sanovat "me olemme jo puhuneet" ja olen "jumissa”. He huostasivat lapsemme ja rajoittavat minua teorian takia ja siksi, että en ole korjannut sitä.
Lastensuojelu vei lapsen teorian takia
16
62
Vastaukset
Kuulostaa vähän siltä, että toimivat just lain mukaan.
- Anonyymi
Tulkiten lakia
Mutu-tuntumalla - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17684892B
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jatkuvasta saman asian esille otosta anonyymipalstalla voisin sanoa, että taidan olla samaa mieltä. On omassa suhtautumisessasi jotain outoa.
- Anonyymi
Teemu, sinulle sanottiin myös Lapin yliopistolla että olet "jumissa" tai "kierteessä", ja että vika siinä on äitisuhteessa.
- Anonyymi
Ehkä ne tarvitsi sopivaa elintenluovuttajaa?
- Anonyymi
Ihmisiä katoaa mystisesti tuon tuosta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiä katoaa mystisesti tuon tuosta...
Joidenkin kohdalla se vastaa ihmiskunnan kokonaisetua.
- Anonyymi
multaki lähti lapsi ennen joulua. tai no äiti oli huoltaja olin vaan vklisä. lähti äidin takia mutta samalla minultakin. ei siinä mitkään puheet auttanu. vähä on kipee olo nyt. viime yönä nukuin 4 tuntia unilääkkeillä. varmasti olen nyt masentunut elämänhalun menettäny ja hullu. kukapa ei
- Anonyymi
Olisko jossain kohtaa peiliin katsomisen paikka?
Lapsi. Parinkymmenen vuoden sitoumus. Vastuunkantaminen. Jokapäiväinen huolenpito tai no, 24/7, ei taukoa.
Miten menis, noin omasta mielestä?- Anonyymi
hyvin meni. mutta ei sillä ollut mitään merkitystä
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä ole aloittaja, jolta kysyttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli lapsi vietiin eikä sillä ollut mitään hätää, aamupuurot ulkoilut, lounas,päivälepo, harrastukset,päivällinen, yhteisaika, iltapala,iltasatu ja kunnon yöuni? Välittävä aikuinen läsnä koko ajan?
Vaikea uskoa, todista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli lapsi vietiin eikä sillä ollut mitään hätää, aamupuurot ulkoilut, lounas,päivälepo, harrastukset,päivällinen, yhteisaika, iltapala,iltasatu ja kunnon yöuni? Välittävä aikuinen läsnä koko ajan?
Vaikea uskoa, todista!kysy jeesukselta se on totuus
- Anonyymi
LaSu vie lapset, jos lapsille on tarjottu vääränmerkkistä lihamakaroonilaatikkoa. Sadististen murhaajien kohdalla, kuten Vilja Eerikan tapauksessa, LaSulla ei ole mitään ongelmaa.
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin. Olet lapsen tasolle jäänyt itsekäs narsisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175