Miten pääsis

Anonyymi-ap

Palstanaisen vällyihin?

131

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olemalla mukava, helppo, miellyttävä ja käytettävissä.

• Anonyymi

Ei tuu kesää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuu kesää.

Ei tuu kesää, muualta ennemmin pesää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuu kesää.

Tulee se josai välisä ensin on kyl kevät

• Ostamalla ne.

• Anonyymi

Habaa näyttämällä. :)

Iaskin..väärin

• Aivoja käyttämällä. Tyhmät ei kiinnosta ja lihakset on kaikilla, kellä minkäkinlaiset.

• Anonyymi

tuskin kukaan haluaa kenenkä palstalaisen kanssa

netissä häviäjät kohtaa häviäjiä,

• Anonyymi

Sakset aukeaa kunhan ei kurpittele liikaa.

• Anonyymi

Kuten kaikessa, niin riippuu täysin naisesta. Mun vällyjeni väliin pääsee vain olemalla hän. Muilla ei tällä hetkellä ole mitään saumaa.

• Anonyymi

Palstanaiset on yksi homogeeninen joukko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstanaiset on yksi homogeeninen joukko.

Palstanaisenavoin sanoa, että emme ole. Tai voihan se olla, että minä yksin olen erilainen. Ei se tosin siltä vaikuta.

• Anonyymi

Kuva ja kivat jutut riittää. Otan yhteyttä tarvittaessa.

• Anonyymi

Valitse palstanainen ja laita vällyilmoitus meneen.

• Anonyymi

Vällyt ilmaan!

• Anonyymi

Taidat olla se "mukava ja kiva mies". Olette vain keskustelu kumppanit. :D

• Anonyymi

Joo se on vain terskapiaa eiku terapiaa. Toinen kertoo miehestä jonka on nähnyt kerran ja toinen myötäilee . Siitäkin saa juttua 10 vuodeksi eteenpäin😅😅😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo se on vain terskapiaa eiku terapiaa. Toinen kertoo miehestä jonka on nähnyt kerran ja toinen myötäilee . Siitäkin saa juttua 10 vuodeksi eteenpäin😅😅😅😅

Mies kulli pystyssä koittaa jatkaa jutustelua, että jos se vielä menis niille urille, että pääsis pillun päälle naisen kanssa. Nainen kuitenkin antaa ymmärtää, että mies on se palstan kiinnostavin ja kivoin ja mukavin, mutta ei mitään muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on helppo tunnistaa sinun miehen oman yksinäänpuhelun markkinoimiseksi. Rivien välistä on luettavissa kiukkua ja pettymystä kun ketään ei tunnu oikein kiinnostavan tämä skeida siinä missä jotku hönöt ennen haksahti tämän tästä😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on helppo tunnistaa sinun miehen oman yksinäänpuhelun markkinoimiseksi. Rivien välistä on luettavissa kiukkua ja pettymystä kun ketään ei tunnu oikein kiinnostavan tämä skeida siinä missä jotku hönöt ennen haksahti tämän tästä😉

Kävikö tunteisiin vanha rouva😅

• Anonyymi

Onkona tiälä mukavia ja kivojakin miehiä mitenkä multa miehenä on moinen mennynä ihan tyystin ohitten ite olen melko teennäisenä teatterina tätä käytöstä täällä.pitäny niin miehillä kui naisillakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ellei jopa pidemmäksikin aikaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies kulli pystyssä koittaa jatkaa jutustelua, että jos se vielä menis niille urille, että pääsis pillun päälle naisen kanssa. Nainen kuitenkin antaa ymmärtää, että mies on se palstan kiinnostavin ja kivoin ja mukavin, mutta ei mitään muuta.

🤣👏👍🏾

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täälä on jokseenkin muuttunu tavat naiset ei ainakaan vaikuta sillai niin hyvä uskosilta toki tuosa ny jokunen nainen tai naiseksi tekeytyvät mies vielä jotakuta joitakuita koittaa vedättää mu missäpä elämässä ei niihin vedättäjiin törmäisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävikö tunteisiin vanha rouva😅

Vai ottiko sulla hemmoon

• Anonyymi

Senkus tuut. Iso sänky.

• Anonyymi

Tulin jo. Aaaahh😂

• Anonyymi

Saattas selkä kipeytyä kun tottunu nukkuun lattial ohuella petauspatjalla ni ei maksa vaivaa seksin takia sitä on ennenkin saanu pienemmäl vaivalla enkä vie tähänkään ikään pelkän seksin takia pistäs tikkuakaan ristiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulin jo. Aaaahh😂

Hyvä jot edes omin käsin sait kaikki ei ole niinkään onnekkaita

• Anonyymi

Jasu, Citrus, norppa, 🦄, Sheeba jne. voi kertoa.

• Anonyymi

Voi kertoa mitä ja mistä

• Anonyymi

Viinaa juomalla mies pääsee palstanaisen kanssa peittoa heiluttamaan.

t-viinamies

• Anonyymi

Ovatko palstanaiset juoppolallien perään?

• Anonyymi kirjoitti:

Ovatko palstanaiset juoppolallien perään?

Aika monet taitaa olla. Ihan perisuomalaista.

• Anonyymi

Voit kai sä koittaa josko sua noin onnistas mu mahtanen epäillä ainoa mitä noin ehkä saat aikaseks on ettet pysty vetään edes kätöseen saadakses sen hetken helpotuksen

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Aika monet taitaa olla. Ihan perisuomalaista.

Nainen joka kai on alkoholistin perään on alkoholisti itsekin tällöin ei kyseisenlaisella naisellakaan ole muita vaihtoehtoja jäljellä ni on pakko tyytyä onnekseni mun ei ole pakko tyytyä edes epäasialliseen käytökseen mulla kun on se kaksi lasta jotka olen halunnutkin voidakseni perustella itse itselleni olemassa oloni syyn

• Anonyymi

Kysy siltä palstamieheltä joka on päässyt palstanaisen vällyihin.

• Anonyymi

No kukas se onnellinen sitten on?

• Anonyymi kirjoitti:

Pujis.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Pujis.

Sinulla onkin ensiluokkaiset untuvavällyt, oikein miellyttävät

• pujotteIija kirjoitti:

Sinulla onkin ensiluokkaiset untuvavällyt, oikein miellyttävät

Ja siksi ei tule kylmä.. tosin sinäkin toimit hyvin lämmittäjänä - et jätä kylmäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumma käsitys onnesta mu ehkäpä se on onni jollekin mistäpä mä tuota tietäsi

• Anonyymi

Miksi ihmeessä sinä sinne haluaisit?? 😱

• Anonyymi

Kaipa se epätoivo teettää kummia en tiedä miksikä hän sinne haluisi ehkä kuitee kannattais jotai muita reittejä käyttää täälä voi tietää keneen ja kuinka mielenvikaisee törmää lähtökohtaisena oletuksena kun täälä olisi ehkä hyvä kuitee olla se että kukaan ny niin hölmö ole ettäkö totuuden elämästään täällä kertoisi mä.ny ehkä olin mu ei voi mitään Eipä tartti kertoa ainakaan kovin äkkiä uudestaan kellekkään ja ehkä niin epätoivosimmat ja ne ketkä kuvittelee voivansa käyttää hyväksi osaavat pysyä etäällä jos ny sattuu niin ettäkö joku joskus haluis tutustua

• Anonyymi

Tule tänne pankolle kanssani.

PS

• Anonyymi

Uunin pankolle voi olla jo vaikeampi löytää nykypäivänä taloa josa vielä on uuninpankko

• Anonyymi

Vällyt ilmaan!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kylpyamme on turhan ahdas paikka seksille saunassa taas pitää olla sydän erityisen hyvässä kunnossa itellä ainakin on ottanut pumpun päällekin seksi kuuden seitsemän kympin löylyissä vaikka sydämmessä mitään vikaa ole koskaan ollutkaan pientä sivuääntä lukuunottamatta

• Anonyymi

Laita sähköpostia Jasulle.

• Yksikään teistä ei vällyihini pääse, ikinä, joten ruinatkaa muilta. Moilaset.

• Anonyymi

Varmuudeksi kirves teroitettu? :)

• Anonyymi kirjoitti:

Riittää kaksi luuvitosta ja nopeat refleksit. Mutta kyllä tuolta pari hyvää kirvestäkin löytyy.

• Anonyymi

Jos arvovaltainen delegaatio tulee kysymään?

• Anonyymi kirjoitti:

Jos arvovaltainen delegaatio tulee kysymään?

Niin arvovaltaisia ei ole olemassakaan. Ei kannata nähdä vaivaa, edes leikisti. Olen umpi impi ja vällyni on varattu, loputtomasti.

Ystävällisesti kääntyy muitten puoliin, Moilaset. Nyt on 2023 vuosi. Jee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä ajattelit sillä tehdä auton kirveellä.pilkkomiseen käy tylsäkin kirves tämän tiedän kun isäni joskus äitini auton rikkoi tylsällä kirveellä ehkä hieman enemmän tarvii toki voimaa kirveen terän pellistä läpisaamiseen mu pystyy katstusmiehen varsinkin lyömään auton konepellissä läpi sen tiedän taas siitä kun kotkan katsastusasemalla joskus aikanaan joku asiakas oli näin tehnyt katsastusmiehen autolle todennu vai perään et menee se terveestäkin pellistä läpitte

• On kyllä, mutta viittaus Moilaset...

"Turunsanomat:

Markku A. Lindholm kertoo radio-ohjelmasta "50 vuotta sitten" kuulemansa version H. Moilasen sanonnan syntyperälle: "Noin 51 vuotta sitten Saarijärvelle laskeutui säähavaintopallo maanviljelijä H. Moilasen maille. Tapahtumaa uutisoitiin kai lentävänä lautasena tai tunnistamattomana lentävänä esineenä. Paikalle rientäneet toimittajat eivät saaneet järkyttyneeltä maanomistajalta mitään kommentteja, jolloin syntyi uutisoitu käsite "H. Moilanen"."

Seisoo H. Moilasena."

Sanoo urbaani sanakirja. Nämä on vähän Moilasia. Öitä.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Niin arvovaltaisia ei ole olemassakaan. Ei kannata nähdä vaivaa, edes leikisti. Olen umpi impi ja vällyni on varattu, loputtomasti.

Ystävällisesti kääntyy muitten puoliin, Moilaset. Nyt on 2023 vuosi. Jee!

Entäs jos disse ja rande ehdottavat vällyleikkejä? Ovat sentään turinatiimi kollegoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos disse ja rande ehdottavat vällyleikkejä? Ovat sentään turinatiimi kollegoja.

Sisälukutaito ei taida kuulua vahvuuksiisi?

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Entäs jos palstan naiset ehdottavat vällyihin menoa?

• Anonyymi kirjoitti:

Sisälukutaito jälleen vaatii opiskelua. Et näemmä ymmärrä, että yksikään teistä ei vällyihini pääse, tarkoittaa ihan jokaista palstalaista ikään, sukupuoleen ja muuhunkin säätyyn katsomatta.

Ei naiset, ei miehet, ei muutkaan sukupuolet eikä olennot. Onhan täällä vapaita ukkoja ja akkoja, joita voi lähestyä ja joita kiinnostaa pariutuminen tai edes paritteleminen. Mua ei kiinnosta ja olen varattu sille joka vielä sen verran kiinnostaa, minkä kiinnostaa.

Enkä halua ketään "vällyihini" edes kaverina täältä.

En myöskään palaa asiaan, vaikka olisin sinkkukin joskus. Sama kanta pysyy. Ja koskee kaikkia palstalla tuntemianikin. Pariutukaa keskenänne ketkä pariudutte tai ettikää joku kuka lie sattuu kiinnostaa. Mua ei kiinnosta. Eikä se tule muuksi muuttumaan. Olen täällä vain keskustelemassa. Jos tämä nyt menisi perille?

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Kyllähän turinatiimin sisäpiiriläisillä jotain erivapauksia pitäisi olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän turinatiimin sisäpiiriläisillä jotain erivapauksia pitäisi olla.

Se on sinun näkemys, ei minun.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuuluisa pupu menee pöksyihin. Tapahtuu yllätys katoaminen ja somehiljaisuus laskeutuu.

• Anonyymi

Jos juot niin pääset lähelle mutta et sisään koska et olekkaan niin komea.

• Anonyymi

Kaipa se mis komistuu siinä yhtä lailla kun juot kun miesten mielestä mitä olen kuulluna ei ole olemassa niin rumaa naista jota ei juomalla kauniimmaksi saisi

• Anonyymi

Tuskimpa mitenkään mu ainahan sä voit yrittää mu uskoisin että on helpompaa kun käyt jostain etsimässä sen epätoivoisen yksilön

• Tarjoamalla jotain, mikä kutkuttaa juuri oikein. Mutta eiköhän se koske kaikkia ihmisiä?

• Anonyymi

Minun vällyihini pääsee, jos on niin ihana tyyppi, että sydäntä alkaa lämmittämään jo pelkkä ajatus tästä ihmisestä. Sydäntäni ei ole kovin moni saanut väpättämään eli aika hankala rasti sinänsä päästä vällyihini, mutta teoriassa ei mahdoton. Yksi palstamies itseasiassa siellä on jo ollutkin, mutta siitä on jo aikaa..

• Anonyymi

Naisasialooseri?

• Anonyymi kirjoitti:

Naisasialooseri?

Tuskinpa. Naisia edes mielessään keittelevät miehet ei taida olla kovin kovassa huudossa palstanaistenkaan keskuudessa.

Onhan täällä näitä naistenkaatajia, joten miten kellään tulee edes Nalli mieleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisasialooseri?

En kerro kuka oli, mutta naisasialooseri se ei nyt ainakaan ollut. Kuten sanoin, vanha juttu jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kerro kuka oli, mutta naisasialooseri se ei nyt ainakaan ollut. Kuten sanoin, vanha juttu jo.

Vuoden vanha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuoden vanha.

Jatka vain arvuutteluja, et tule koskaan osumaan oikeaan 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatka vain arvuutteluja, et tule koskaan osumaan oikeaan 😄

Jiimen jiimen jiimen disse disse disse av av av av...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jiimen jiimen jiimen disse disse disse av av av av...

Kuka jiimen? 🤔 Ei kuitenkaan osunut nuokaan kohdilleen. Vanhoja juttuja, mitä niitä enää kaivelemaan 😊

• Anonyymi

Putkaan te pääsette

• Anonyymi

Kattelet kun välly roikkuu tuulettumassa ulkona.

• Anonyymi

Sitten kun saat juoksemalla reen kiinni.

• Anonyymi

Reki ja vällyt.

• Anonyymi

Ei vaadi isoja ponnisteluja näiden lor.... kaataminen😏

• Anonyymi

Se tunne kun ei saa edes lor....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tunne kun ei saa edes lor....

Nii, dämmit, jokaine palstaätmi sen tunnistaa !

• Anonyymi

Oletko joku pölypunkki?

• Anonyymi

Sopivasti suuta soittelemalla, kuten aina.

• Anonyymi

Kukaan palstalla länkyttäjä ei minun vällyihini pääse!

• Anonyymi

Tässä lyhyt ohjeistus palstanaisten vällyttämiseen:

1) Unohda varatut. he ovat täällä vain tylsyyttään hakemassa huomiotasi ja keskustelunaiheita ja käyttämässä meitä sinkkumiehiä seurankipeydessään kun heidän ukkonsa tekevät ukkojuttuja. Olen vahvasti sitä mieltä että sinkkumiesten kannattasisi täällä tehdä seuralaispalveluistaan maksuperustaisia, niin paljon sosiaalista hyväksikäyttöä täällä varattujen palstanaisten taholta tapahtuu.

1a) (lisäys) varatun palstanaisen saatat yhyttää lopulta kun suhteessa menee huonosti. Joudut sitä ennen odottamaan suht pitkään ja tuottamaan henkilökohtaistettua tekstiä muutaman raamatun verran ja iskemään kun tilaisuus tulee. Altistat itsesi siis sille että olet virtuaalinen varamies. En suosittele varamieheyttä koskaan, vitun tympeää hommaa.

2) Keskustele avoimesti ja laajasti, helpointa tämä on kun asia kiinnostaa itsessään ja toiset palstalaiset ovat mukana yhteisessä asiassa keskustelun kautta. Tällöin vaivihkaa voit seurailla kenen keskustelijan kanssa jutut menee hyvin yksiin.

3) Henkilökohtaiset täkyt ja kehu. Jep, me ihmiset ollaan heikkoja tälle itse kukin. Se että noteeraat miellyttävää tapausta positiivisesti jättää sinusta plussapisteitä joita tarpeeksi keräimellä nostat mahdollisuuttasi siihen että yhytät lopulta yhteystiedot jotain kautta.

4) Negat/oma itse. Pidä itsesi itsenäsi äläkä taivu sellaiseen muottiin jonka uskot toisen/toisten haluavan kohdata. Feikki ja pyrkyryys näkyy. Palstanainen ei piittaa lopulta siitä vaikka olisit poliittisesti toisessa päässä kuin sinä olet tai siitä että luonteessasi on särmiä. Et sinäkään piittaa palstanaisen heikkouksista jos hän sinua kiinnostaa.

5) Valmiuden tarkistaminen/havainnoiminen. Tämä on oikeasti mustaa magiaa, palstanaisen on oltava sellasisessa elämäntilanteessa että hän haluaa tutustua uusiin ihmisiin. Tämä ei naisilla ole päällä jatkuvasti, mutta sen seurankipeyden hahmottaminen yleisten aiheiden tiimoilta on ihan oikeasti intuitiota/mustaa magiaa. Ajoitus. Ajoitus. Ajoitus.

6) Jatkuvuus. Tämä riippuu aivan siitä kuinka syvällä palstanainen on palstailussa. Jotkut epäaktiiviset voivat olla yhytettävissä jo muutaman päivän viestinnällä jos jutut oikeasti menee yksiin, pitkällä palstailussa roikkunut omaa jo resistanssia ja skeptisyyttä, siksi jatkuvuutta pitää olla täsmälleen kohteen vaativuuden verran.

7) Go for it. Kun tähdet ovat oikeassa asennossa ehdotat henkilökohtaista yksityisviestintää. Käytännössä jos olet pelannut korttisi oikein se että saat ensimmäisen viestin on jo 90% siitä että peitto heiluu kunhan pelaat loppupelin oikein; tässä vaiheessa olet jännittävä, miellyttävä ja kiinnostava tuttavuus elikkäs se että palstanainen on antanut yhteystietonsa on jo voitto - silloin kyse on vain jatkotyöstämisestä tutustumisen eri tasoilla. Palstanaiset tätä eivät myönnä tietenkään, mutta todellisuudessa suurimmat esteet ihmisten väliseltä henkilökohtaiselta toiminnalta on jo raivattu ja jäljellä on vain muodollinen henkilökohtainen tutustuminen. Tottakai senkin voi ryssiä, mutta jos on minkäänlaista arkijärkeä niin ihminen on jo kohdannut ihmisen ja panemiseksihan se lopulta menee.

• Anonyymi

1+

Vuosien kokemus puhuu:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1

Vuosien kokemus puhuu:)

Todellisuudessa vuosikymmenten. Olen tutustunut naisiin käytännössä koko aikuisikäni netin kautta, kirjaimellisesti kaikki merkitsevät suhteet aloittanut netissä - eikä yhtäkään deittipalveluissa/tindereissä.

Tosin s24 sinkut palstalta en ole vielä tavannut ketään, teemansa mukaisesti jopa ehkä pikkuisen liian itsestäänselvä alue moiseen, olen aina nauttinut aakkoshaasteista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellisuudessa vuosikymmenten. Olen tutustunut naisiin käytännössä koko aikuisikäni netin kautta, kirjaimellisesti kaikki merkitsevät suhteet aloittanut netissä - eikä yhtäkään deittipalveluissa/tindereissä.

Tosin s24 sinkut palstalta en ole vielä tavannut ketään, teemansa mukaisesti jopa ehkä pikkuisen liian itsestäänselvä alue moiseen, olen aina nauttinut aakkoshaasteista.

Olen hieman kade.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen hieman kade.

Ei kannata olla. Suosittelen sosiaalista normaaliutta ja arkisia tutustumiskanavia koska niiden hyötynä oppii olemaan ihmisten kanssa enemmän ja paremmin.

Jos voisi valita toisin en olisi näppissankari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata olla. Suosittelen sosiaalista normaaliutta ja arkisia tutustumiskanavia koska niiden hyötynä oppii olemaan ihmisten kanssa enemmän ja paremmin.

Jos voisi valita toisin en olisi näppissankari.

Kiitos rehellisyydestä. Hyvää vuodenjatkoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos rehellisyydestä. Hyvää vuodenjatkoa!

Minusta tuo oli pelottavaa. Kun palstanainen tajuaa, että palstamiehellä on paljon naisia, ei mitään järkeä lähteä itseään sotkemaan ihmissuhdesotkuihin, joista ennenkin on ottanut siipeensä. Mutta miten tahansa, voi häntä pitää kuitenkin mielenkiintoisena tapauksena. Hyvää Uutta Vuotta täältäkin kaikille :)

• Anonyymi

Miltä se tuntuu olla virtuaalinen varamies? Sinulla on selvästi kokemusta ja intohimoa väijyttää palstapilluja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuo oli pelottavaa. Kun palstanainen tajuaa, että palstamiehellä on paljon naisia, ei mitään järkeä lähteä itseään sotkemaan ihmissuhdesotkuihin, joista ennenkin on ottanut siipeensä. Mutta miten tahansa, voi häntä pitää kuitenkin mielenkiintoisena tapauksena. Hyvää Uutta Vuotta täältäkin kaikille :)

Mikäs alemman tason nainen täällä kirjoittelee josta on kauheaa että miehellä on ollut naissuhteita elämässään? Olisiko nämä vuosikymmenet pitänyt viettää ristikoita täytellen odottaessa että täsmälleen oikea nainen tupsahtaa elämään ja kaikki järjestyy oikein päin?

Suoraan sanottuna olen ollut helvetin tyhmä itseni ja naisvalintojeni suhteen, ehkäpä siksi että yleensäkin olen vain pyrkinyt kohti sitä että saisi jonkun vierelleen ja siinä on semmoinen viisaus että jos niin käy niin se toinen tuntuu mukavalta vaikka ei oikea olisikaan (tämä todetaan sitten jälkiviisaana), tämä ihmisen taipumus kaivata toista ihmistä tulee herkästi nilkoille.

Kysymys on - johon minulla ei ole vuosikymmentenkään jälkeen hyvää vastausta - on että millainen on minulle sopiva nainen jonka kanssa voisin olla onnellinen pidempäänkin kuin hetken, ilman että suhteet hapantuvat tai alkavat toimia negatiivisesti? En tiedä. Tiedän vain kuinka netistä näpytellään deitti ja kuinka deitin kanssa saadaan aikaiseksi suhde ja kuinka siitä mennään jonkinlainen parisuhteen kaari läpi. Se että onko sitä tarpeen tehdä nyt tai koskaan tai käyttääkö tätä seksin jahtaamiseen pelkästään ... noh, väitän että tuossa seksijutussa on se ongelma että tavoite määrää toimintatapaa ja silloin kustaan taas omaan pesään, tämähän näkyy miesten tavassa toimia joko suoraan tai epäsuorasti tarpeidensa perässä. Minulle se seksi on mukava juttu joka tapahtuu osana prosessia, ei mikään päätepiste tai itsetarkoitus mutta toki toivottava asia mieluisan kumppanin kanssa.

Ja tosiaan. Se että osaisi ja uskaltaisi tutustua naisiin ei tarkoita etteikö ottaisi siipeensä useinkin. Itseasiassa se kyky ylittää tuo kynnys on edellytys turpiinsa ottamiselle.

Koska vaikka näitä kuvioita on eletty melkein kyllästymiseen asti en ole mikään naistenmies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä se tuntuu olla virtuaalinen varamies? Sinulla on selvästi kokemusta ja intohimoa väijyttää palstapilluja?

En ole virtuaalinen varamies. Mielenkiintoni naisia kohtaan loppuu välittömästi (suhdemielessä ja siten myös seksuaalimielessä) jos hänellä on vakikumppani, mukaanlukien ne huonot suhteet joista naiset haluaisivat irroittautua.

Minä en fasilioi sellaisia juttuja. Minä en ole varamies enkä aio olla kenenkään syy erota kumppanistaan tai edesauttaa sitä. Olen ansainnut jotain parempaa, sellaisen naisen joka edes hoitaa suhteensa jonkinlaiseen loppuun koska se suhde ei ole toivottu.

Kerran olen nuoruudessani telonut itseni todella pahasti varatun naisen kanssa ja sitä virhettä en enää tee - näille tunteille on paljon parempiakin kohteita. Jos taas varattu nainen on kiinnostunut minusta niin hoitaa ensin sen suhteensa loppuun ja sitten kokeilee onneaan minun kanssani; tässä en edes edellytä rehellisyyttä minua kohtaan vaan ennenkaikkea itseä - kumppanin on oltava rehellinen itselleen ja luotava se pohja omassa elämässään jolle suhdetta voi edes harkita asettelevansa.

Elikkäs siis ei mikään varamies, mukava voi olla kaikille mutta odotuksia asetan vain ja ainoastaan vapaisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole virtuaalinen varamies. Mielenkiintoni naisia kohtaan loppuu välittömästi (suhdemielessä ja siten myös seksuaalimielessä) jos hänellä on vakikumppani, mukaanlukien ne huonot suhteet joista naiset haluaisivat irroittautua.

Minä en fasilioi sellaisia juttuja. Minä en ole varamies enkä aio olla kenenkään syy erota kumppanistaan tai edesauttaa sitä. Olen ansainnut jotain parempaa, sellaisen naisen joka edes hoitaa suhteensa jonkinlaiseen loppuun koska se suhde ei ole toivottu.

Kerran olen nuoruudessani telonut itseni todella pahasti varatun naisen kanssa ja sitä virhettä en enää tee - näille tunteille on paljon parempiakin kohteita. Jos taas varattu nainen on kiinnostunut minusta niin hoitaa ensin sen suhteensa loppuun ja sitten kokeilee onneaan minun kanssani; tässä en edes edellytä rehellisyyttä minua kohtaan vaan ennenkaikkea itseä - kumppanin on oltava rehellinen itselleen ja luotava se pohja omassa elämässään jolle suhdetta voi edes harkita asettelevansa.

Elikkäs siis ei mikään varamies, mukava voi olla kaikille mutta odotuksia asetan vain ja ainoastaan vapaisiin.

Kiva kun osaat väijyä palstapilluja noin tehokkaasti. Onko sulla tukkimiehen kirjanpito, montako kaatoa? Sinkkpillut ja varatut pillut erikseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kun osaat väijyä palstapilluja noin tehokkaasti. Onko sulla tukkimiehen kirjanpito, montako kaatoa? Sinkkpillut ja varatut pillut erikseen?

Ei ole häpeä olla hyvä siinä mitä on opetellut saati sitten rohkea liikkeissään silläkin uhalla että joutuu naurunalaiseksi.

Ei ole kirjanpitoa, mutta muistilokeroissa on läjäpäin sekä mahtavia että haikeita muistoja matkan varrelta.

Ja jos kysyt todennäköisyyttä sille että irrotanko täältä seuraa itselleni vuoden 2023 aikana sanoisin todennäköisyydeksi 40%, ihan puhtaasti kokemukseeni, fiilikseeni ja palstalaisten aiheuttamaan mielenkiintoon nähden; motivaatiota alkaa olla jo jonkin verran. Todennäköisyys kesähäille tämän seurauksena 2025-2030 on noin 10%.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole häpeä olla hyvä siinä mitä on opetellut saati sitten rohkea liikkeissään silläkin uhalla että joutuu naurunalaiseksi.

Ei ole kirjanpitoa, mutta muistilokeroissa on läjäpäin sekä mahtavia että haikeita muistoja matkan varrelta.

Ja jos kysyt todennäköisyyttä sille että irrotanko täältä seuraa itselleni vuoden 2023 aikana sanoisin todennäköisyydeksi 40%, ihan puhtaasti kokemukseeni, fiilikseeni ja palstalaisten aiheuttamaan mielenkiintoon nähden; motivaatiota alkaa olla jo jonkin verran. Todennäköisyys kesähäille tämän seurauksena 2025-2030 on noin 10%.

Heh mitä skeidaa sä suollat. Meneekö oikeesti joku tohon sun vipuun? Ainaki itelles uskottelet..

Mites se kotonas oleva varanainen, sillekö oot ne kesähäät luvannu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh mitä skeidaa sä suollat. Meneekö oikeesti joku tohon sun vipuun? Ainaki itelles uskottelet..

Mites se kotonas oleva varanainen, sillekö oot ne kesähäät luvannu?

Mikä sinua nyt oikeasti risoo tässä kuviossa ja minun tapauksessani?

Koska tässä ei ole mitään ihmeellistä. Mies joka tutustuu kernaasti naisiin, on riittävän taitava kirjoittamaan itselleen seuraa nettipalstoilta ja forumeilta. Tässä ei ole mitään ihmeellistä koska nettiaikakautta ollaan eletty jo pitkälti kolmekymmentä vuotta.

Voit heittää vaikka mitä antipatiaa tähän suuntaan, mutta onko sinulla oikeasti jotain perustetta tehdä niin? Satutinko todellisuudentajuasi? Näytä mihin kohtaan sattuu niin puhallan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs alemman tason nainen täällä kirjoittelee josta on kauheaa että miehellä on ollut naissuhteita elämässään? Olisiko nämä vuosikymmenet pitänyt viettää ristikoita täytellen odottaessa että täsmälleen oikea nainen tupsahtaa elämään ja kaikki järjestyy oikein päin?

Suoraan sanottuna olen ollut helvetin tyhmä itseni ja naisvalintojeni suhteen, ehkäpä siksi että yleensäkin olen vain pyrkinyt kohti sitä että saisi jonkun vierelleen ja siinä on semmoinen viisaus että jos niin käy niin se toinen tuntuu mukavalta vaikka ei oikea olisikaan (tämä todetaan sitten jälkiviisaana), tämä ihmisen taipumus kaivata toista ihmistä tulee herkästi nilkoille.

Kysymys on - johon minulla ei ole vuosikymmentenkään jälkeen hyvää vastausta - on että millainen on minulle sopiva nainen jonka kanssa voisin olla onnellinen pidempäänkin kuin hetken, ilman että suhteet hapantuvat tai alkavat toimia negatiivisesti? En tiedä. Tiedän vain kuinka netistä näpytellään deitti ja kuinka deitin kanssa saadaan aikaiseksi suhde ja kuinka siitä mennään jonkinlainen parisuhteen kaari läpi. Se että onko sitä tarpeen tehdä nyt tai koskaan tai käyttääkö tätä seksin jahtaamiseen pelkästään ... noh, väitän että tuossa seksijutussa on se ongelma että tavoite määrää toimintatapaa ja silloin kustaan taas omaan pesään, tämähän näkyy miesten tavassa toimia joko suoraan tai epäsuorasti tarpeidensa perässä. Minulle se seksi on mukava juttu joka tapahtuu osana prosessia, ei mikään päätepiste tai itsetarkoitus mutta toki toivottava asia mieluisan kumppanin kanssa.

Ja tosiaan. Se että osaisi ja uskaltaisi tutustua naisiin ei tarkoita etteikö ottaisi siipeensä useinkin. Itseasiassa se kyky ylittää tuo kynnys on edellytys turpiinsa ottamiselle.

Koska vaikka näitä kuvioita on eletty melkein kyllästymiseen asti en ole mikään naistenmies.

Oh. Sellainen. alemman tason nainen vaan 🤭 Kunhan puhuin lämpimikseni, kun tuoksuit niin, hmm 🌷 😀Oikeasti pidän miehistä kovasti ja kalastelen useimpia himokkaasti 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinua nyt oikeasti risoo tässä kuviossa ja minun tapauksessani?

Koska tässä ei ole mitään ihmeellistä. Mies joka tutustuu kernaasti naisiin, on riittävän taitava kirjoittamaan itselleen seuraa nettipalstoilta ja forumeilta. Tässä ei ole mitään ihmeellistä koska nettiaikakautta ollaan eletty jo pitkälti kolmekymmentä vuotta.

Voit heittää vaikka mitä antipatiaa tähän suuntaan, mutta onko sinulla oikeasti jotain perustetta tehdä niin? Satutinko todellisuudentajuasi? Näytä mihin kohtaan sattuu niin puhallan.

Et vastannut kysymykseeni kotihengettärestäsi, nettiauervaara. Selvästihän sulla semmoinen on tyydyttämässä tarpeesi. Puhut senkin pyörryksiin puuta heinää vai mitä. Ja miksi niin närkästyt kriittisyydestä pashan puhumiseesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oh. Sellainen. alemman tason nainen vaan 🤭 Kunhan puhuin lämpimikseni, kun tuoksuit niin, hmm 🌷 😀Oikeasti pidän miehistä kovasti ja kalastelen useimpia himokkaasti 😅

No onko ollut kalaonnea vai onko jäänyt saalis järveen?

Minusta on outoa se että on lähtökohtainen negatiivinen suhtautuminen vastakkaiseen sukupuoleen. Tiettyä perusvarautuneisuutta tietenkin kannattaa harrastaa mutta se että naiset tykkää miehistä ja miehet tykkää naisista on ... normaalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vastannut kysymykseeni kotihengettärestäsi, nettiauervaara. Selvästihän sulla semmoinen on tyydyttämässä tarpeesi. Puhut senkin pyörryksiin puuta heinää vai mitä. Ja miksi niin närkästyt kriittisyydestä pashan puhumiseesi?

Avioero on viety loppuun 4kk sitten ja sitä ennen ollut pitkä kylmä suhde.

Sellainen on naistilanne tällä hetkellä tällä "Auervaaralla".

Onko sinusta mies joka osaa tutustua naisiin suht sujuvasti uhka ja automaattisesti pahis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avioero on viety loppuun 4kk sitten ja sitä ennen ollut pitkä kylmä suhde.

Sellainen on naistilanne tällä hetkellä tällä "Auervaaralla".

Onko sinusta mies joka osaa tutustua naisiin suht sujuvasti uhka ja automaattisesti pahis?

Paljon pashaa puhuvaan on syytä suhtautua äärimmäisen kriittisesti. Sinulle se ei ole ongelma, koska voit auervaarata kaikki vähemmän kriittiset kirjanpitoosi jorinoillasi. Varmasti varanaisesi ennen pitkää korvautuu jollain mehukkaalla hyväuskoisella pillulla ja saat ne paljon toivomasi kesähäät. :)

• Unohdit meidät myöhäisheränneet lesbot listalta kokonaan. 😄👍

• G-LoveR kirjoitti:

Unohdit meidät myöhäisheränneet lesbot listalta kokonaan. 😄👍

Evvk miehet, joten kaikki palstapoikien livertelyt menee ihan hukkaan. Kaikki mikä tähtää iskemiseen tai pokailuun, intiimiin suhteeseen. Aijai. Nyt äkkiä uusiksi lista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon pashaa puhuvaan on syytä suhtautua äärimmäisen kriittisesti. Sinulle se ei ole ongelma, koska voit auervaarata kaikki vähemmän kriittiset kirjanpitoosi jorinoillasi. Varmasti varanaisesi ennen pitkää korvautuu jollain mehukkaalla hyväuskoisella pillulla ja saat ne paljon toivomasi kesähäät. :)

Miksi olet noin helvetin myrkyllinen? Et sinä siitä mitään saa. Jos sinulla on palstaihastus niin mene ja tee asian eteen jotain, koska jos kyseessä on oiva nainen niin voin luvata tässä paikassa olevani uhka pelillesi koska tottakai minä pyrin hyvän naisen yhyttämään.

Tämä on muuten sellainen juttu mihin olen törmännyt usein, naisella jonka olen yhyttänyt on ollut sekä netissä että oikeassa elämässä pahimmillaan kymmeniä orbitereita jotka ovat suivaantuneet kun minulla on pokkaa marssia naisen elämään ja tehdä siitä suhde.

Tuo "varamiehenä oleminen" on vain glorifioitua kiertoratailua. Miksi kukaan itseään kunnioittava mies suostuisi sellaiseen? Ystävänaiset ovat asia erikseen, he ovat ihmisinä mieluisia mutta suhde heihin on jo muodostunut toiselle tasolle. Mutta tuo hemmetin kiertoradalla ikuisesti oleminen ei vaan mene minulla kaaliin, jos huomaan kiertoratailevani jotain naista niin törmäyskurssille ja suhteeseen tai nenä veressä kohti ulkoavaruutta.

Olen minä vaan eri tyhmä mies kun kuljen kortit avoinna.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Unohdit meidät myöhäisheränneet lesbot listalta kokonaan. 😄👍

1b) Lesbot. Rasittavin mahdollinen palstasisältö seuraa hakevan miehen kannalta, voivat olla ja usein ovatkin mukavia ja avoimia sekä sinkkuja. Kiusaus yrittää poispuhua lesboudestaan voi olla tieltä harhauttava joskin onnistumistodennäköisyys on erittäin matala. Tämän takia vaarallinen marginaaliryhmä johon on helppo tuhlata tolkuttomasti aikaa ja turhaa energiaa. Pahimmillaan kilpailevat kanssasi samasta materiaalista (koska lesboilla on yleensä hyvä naismaku, mitä rekkalesbompi sitä naisellisempaa hakevat joka on miehen etujen vastaista).

• Anonyymi kirjoitti:

1b) Lesbot. Rasittavin mahdollinen palstasisältö seuraa hakevan miehen kannalta, voivat olla ja usein ovatkin mukavia ja avoimia sekä sinkkuja. Kiusaus yrittää poispuhua lesboudestaan voi olla tieltä harhauttava joskin onnistumistodennäköisyys on erittäin matala. Tämän takia vaarallinen marginaaliryhmä johon on helppo tuhlata tolkuttomasti aikaa ja turhaa energiaa. Pahimmillaan kilpailevat kanssasi samasta materiaalista (koska lesboilla on yleensä hyvä naismaku, mitä rekkalesbompi sitä naisellisempaa hakevat joka on miehen etujen vastaista).

Entäs bisset?

• Anonyymi kirjoitti:

Voin sanoa, että kyllä se naistakin vituttaa, kun on jostain naisesta kiinnostunut ja liuta äijiä kiinnostuu oitis kuin salamana kyseisestä naisesta. Ei yhtään mukavempaa naisellekkaan, vielä kun todennäköisesti on enemmän kiinnostunut naisesta kun ne kilpailevat pojat, jotka koklaa vaan onneaan.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Entäs bisset?

Bi on heteromiehen kannalta lopulta aivan normipotentiaalin materiaali koska tavoiteltavissa ja mahdollisuus positiiviseen vasteeseen. Itse bisseilyn nyanssit selviävät sitten tutustuttaessa.

Olen tutustunut lesboihin ja tykännyt, välillä liikaakin. Hyvät jutut ja monesti viehättäviä mutta jos karkkikauppa ei ole auki niin ikkunan nuoleminen alkaa jossain vaiheessa vituttaa.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Voin sanoa, että kyllä se naistakin vituttaa, kun on jostain naisesta kiinnostunut ja liuta äijiä kiinnostuu oitis kuin salamana kyseisestä naisesta. Ei yhtään mukavempaa naisellekkaan, vielä kun todennäköisesti on enemmän kiinnostunut naisesta kun ne kilpailevat pojat, jotka koklaa vaan onneaan.

Et voi vetää tuollaista johtopäätöstä, lesbot himoavat seksiä siinä missä kuka tahansa muukin ja antavat sen vaikuttaa päätöksiinsä ja miesten motiivit ovat heidän oma asiansa ja sitäpäs ei voi päättää heidän puolestaan.

Samalla viivalla ollaan eikä kukaan ole toista pyhempi.

• Anonyymi

No siellähän on oikea nihilisti, mutta nihilistit eivät ole älykkäitä vaan kaiken nollaajia.

• Anonyymi kirjoitti:

Et voi vetää tuollaista johtopäätöstä, lesbot himoavat seksiä siinä missä kuka tahansa muukin ja antavat sen vaikuttaa päätöksiinsä ja miesten motiivit ovat heidän oma asiansa ja sitäpäs ei voi päättää heidän puolestaan.

Samalla viivalla ollaan eikä kukaan ole toista pyhempi.

Voin sanoa. Piste.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Voin sanoa. Piste.

No niin voit muttet voi olla riittävällä varmuudella oikeassa mistään muusta kuin omista motiiveistasi. Kaksi pistettä.

• Anonyymi kirjoitti:

Bi on heteromiehen kannalta lopulta aivan normipotentiaalin materiaali koska tavoiteltavissa ja mahdollisuus positiiviseen vasteeseen. Itse bisseilyn nyanssit selviävät sitten tutustuttaessa.

Olen tutustunut lesboihin ja tykännyt, välillä liikaakin. Hyvät jutut ja monesti viehättäviä mutta jos karkkikauppa ei ole auki niin ikkunan nuoleminen alkaa jossain vaiheessa vituttaa.

Niin, ei se karkkikauppa ole aina auki bisseilläkään, jos ovat varattuja ja vielä sen lisäksi enemmän naisiin kuin miehiin päin.

• Anonyymi kirjoitti:

No niin voit muttet voi olla riittävällä varmuudella oikeassa mistään muusta kuin omista motiiveistasi. Kaksi pistettä.

Voin jos tiedän, kolme pistettä.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Niin, ei se karkkikauppa ole aina auki bisseilläkään, jos ovat varattuja ja vielä sen lisäksi enemmän naisiin kuin miehiin päin.

Toki, ei kukaan ole kaiken aikaa valmis enivei. Mutta lesboilla se on pysyvästi kiinni kaltaisilleni - siksi edes aika ei tuota ovea avaa.

Mahdotonta sanoi mies ja jatkoi matkaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Toki, ei kukaan ole kaiken aikaa valmis enivei. Mutta lesboilla se on pysyvästi kiinni kaltaisilleni - siksi edes aika ei tuota ovea avaa.

Mahdotonta sanoi mies ja jatkoi matkaa.

Joo. Pysyvästi kiinni muiltakin miespuolisilta. Kyllä.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Voin jos tiedän, kolme pistettä.

Kiistitkö juuri miehiltä potentiaalin välittää ja olla oikeasti kiinnostuneita naisista, kokonaisuudessan, ihmisenä, suhteen kunnioitettuna osapuolena?

Aika julkeaa ja selvästi väärin. Miinus viisi pistettä sinulle. Yhden pisteen saat siitä että uskon sinun olevan hyvä nainen hyvälle naiselle.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiistitkö juuri miehiltä potentiaalin välittää ja olla oikeasti kiinnostuneita naisista, kokonaisuudessan, ihmisenä, suhteen kunnioitettuna osapuolena?

Aika julkeaa ja selvästi väärin. Miinus viisi pistettä sinulle. Yhden pisteen saat siitä että uskon sinun olevan hyvä nainen hyvälle naiselle.

Jos tiedän, ettei kiinnostus ole samaa luokkaa kun mulla, niin julkean väittää ettei se ole, kuin testi onnaako. Ja on tilanteita, että tiedän.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Jos tiedän, ettei kiinnostus ole samaa luokkaa kun mulla, niin julkean väittää ettei se ole, kuin testi onnaako. Ja on tilanteita, että tiedän.

Ota kaikki pisteet, luovutan. Tämä on juuri se mistä itseäni äsken varoitin.

• G-LoveR kirjoitti:

En väitä, että tiedän mitään muista kun joista olen kiinnostunut. Tottakai mä tiedän silloin myös oman kiinnostumiseni laadun ja välillä valitettavasti miestenkin. Laulaen tulee, viheltäen menee mutta hei, elämä on valintoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Ota kaikki pisteet, luovutan. Tämä on juuri se mistä itseäni äsken varoitin.

Kaikin mokomin kun et tiedä mistä edes puhutaan. Silti pädet siinä.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Nainen valitsee

• Anonyymi kirjoitti:

Nainen valitsee

Niin se kohde nainen joo. Tietysti valitsee. Välillä viisaasti, välillä tyhmästi.

Sitähän se elämä on, valintoja, vääriä ja oikeitakin joskus itsekullakin.

• Anonyymi

Virhe nro1 on jo se, että kuvittelet haluavasi tuollaista.

• Anonyymi

Rahalla saa palstan naisenkin antamaan.

• Anonyymi

Kuva tai ei tapahtunut!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3123
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1120
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      76
      1046
    Aihe