onko kuski ihan terve tai selväpäinen muutama äänenvaimennin otettu pois, ajaa panttilassa ja herättää ihmiset aamulla. Ikkunat tärisee kun ajaa ohi.
Vihree musta opel omega
19
863
Vastaukset
Se nykyaikaasta, rikoksen ennalta ehkäisyä.
- Anonyymi
rekkari ylös onko laillinen auto edes?
- Anonyymi
Ilmoittakaa poliisille
- Anonyymi
Punainen naama ja läskinaama ukko.
Tainnu jäädä mun riistakameraan, luvattomalta vierailulta. Onkohan siltä tippunu myös autonpohjasta, lämpöeristyspalanen? Saattaa persuski olla pian punanen.
- Anonyymi
ajelee öisin??
- Anonyymi
Muutama äänenvaimennin? Kuinka monta niitä oikein on?
- Anonyymi
Mitä ihmettä semmosia kysyt vai etkö tiedä? Siellä pitäis olla katalysaattori välivaimennin ja takavaimennin ja niiden kaikkien pitää olla ehjiä.
- Anonyymi
Nykyään on sellainen laki että taajama alueilla ei voi ajaa autoilla jotka pitää liian isoa meteliä jokainen auton omistaja varmaan tajuaa pitääkö auto liikaa meteliä ajossa.
- Anonyymi
Tommoset romuautot paalin heti vaan suoraan.
- Anonyymi
Vihree musta!
- Anonyymi
Niin? Olisko vaikka maalattu jotensakki puoliksi vai mikä oli pointti.
- Anonyymi
Mä otan kans sierrasta äänenvaimentimen pois tulee hienommat äänet.
- Anonyymi
sierra jättää sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sierra jättää sen
Ei jätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jätä.
Mostin sierran, siinon kosvortin kone. ny lähtöö, omega vaa kattoo perävaloja
- Anonyymi
Eikö tää ole ceepee vammasen auto kuulin sellaista?
- Anonyymi
Poliisilla on Suomessa 18 erilaasta rekisteriä . Kun johonkin pääsee, tulee luu kurkkuun tulevaisuudessa kun taustoja tarkistellaan. Pankissa, työpaikkaa hakiessa, opiskelemaan pyrkiessä. Maakunta kakkosena maan vanhimpien autokantojen tilastoissa. Näkyy ja kuuluu. Jos on lukenut testejä täältä päin ollaan loppupäässä kuullun ja luetun ymmärtämisessä. Ykkönen sairaustilastoissa diabetes ms. Vanhojen ajoneuvojen melu, rasvan käyttö, ympäristön valumat ainakin tutkittua tietoa. Jos osaa lukea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069