Onko muita jotka innostuu hääpuvuista? Ite tykkään tosi tiukoista merenneitomallisista puvuista. Ois kiva joskus päästä touhuilee puku päällä.
Fetissi hääpukuihin
19
1033
Vastaukset
- Anonyymi
Hääpuvut on kyllä ihania runkkupukuja, olen heittänyt kaikki tyllit pois kun ne tuntuu liian karhealta ja on vaan tiellä touhuillessa, se kiiltävä, sileä ja liukas kangas on se pääasia :) Yhden hääpuvun käytin jo roskiskuntoon ja toinen on jo sen tilalla kaapissa xD
- Anonyymi
Painu sirkukseen pelle 🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu sirkukseen pelle 🤡
Ei ne sirkuksessa käytä hääpukuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne sirkuksessa käytä hääpukuja.
Pelle kilahti kjäh kjäh 😅🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelle kilahti kjäh kjäh 😅🤣
Eniten taisit kilahtaa sinä ahdasmielinen Pertti 70v.
- Anonyymi
Hääpuvut ovat ihania. Itse olen kerran ottanut kirpparilta asunnolleni sovitukseen hääpuvun, kun olin reissutyössä. Oli elämäni ihanin ilta, kun pukeuduin siihen. Aivan upea puku, korkea kaulus, pitkät hihat peittivät sopivasti miehiset piirteet. Pituutta minulla 170, painoa oli 65. No, seuraavana päivänä se piti tietenkin palauttaa, kun ei vaimoni olisi varmaankaan innostunut salaisesta harrastuksestani eli tyttöilystä.
Mulla olis hääpuku myynnissä.
- Anonyymi
Ei kiitos sadan kilon siikan reuhkat
- Anonyymi
Kerro ihan rohkeasti vaan enemmänkin
- Anonyymi
Paljolla myyt?
Noita saa edullisesti kiinasta. Tuo merenneito- ta trumpettimalli ovat ihania. Pitää vai tilata riitävän iso jotta yläosakin mahtuu jopa rintojen kanssa. Käytän alushametts spermasuojana. Puvun tiukuuden takia liikkuminen sipsuttelua.
- Anonyymi
Sehän noissa naisten vaatteissa onkin yleisesti ongelma ainakin itselläni. Sen verran on hartioita, että koko pitää olla aika iso, mutta sitten alaosa meinaa olla väljä. Koskee tietenkin mekkoja yms yksiosaisia. Hameet ja puserot tässä mielessä helpompia, kun voi koon valita tarpeen mukaan.
- Anonyymi
Mitä tiukempi puku sen parempi! <3 Olen yhden puvun tilannutkin omilla mitoilla ja oli oikein hyvä. Nyt ollut pitkään mietinnässä uusi kun vanha alkaa olla jo aika käytetty ja sen kanssa on sen verran ulkoiltu ja tehty kaikkea muutakin sille kuulumatonta.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://syntheticwerks.net/H/Z4xzz 👈
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S1c3M5
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://ameliachau.com/H/Z6l7A0
Minulla myös olisi hääpuku myynnissä.
Koko XS-S, ei merenneitomalli muttei ihan kermakakkukaan, siltä väliltä. Kauttaaltaan sileää satiinia. Rinnuksessa pieni tahra, jonka takia ei ole mennyt kaupaksi ns. normaaleilla foorumeilla. Tähän käyttöön varmasti oikein pätevä 😉
Ota yhteyttä treffien puolella tällä nimimerkillä. Asun pk-seudulla.- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://arara-ik.com/H/G5c3M0
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047