Hei miten saan pyydetyä 14v tyttöä ulos
Olen tavanut tämän tytär jo aikaisemmin
Ja olimme hyviä kavereita nyt vaan samassa koulussa
Kertokaa
Miten saa tyttön ulos
Anonyymi-ap
2
177
Vastaukset
- Anonyymi
Pyytämällä ulos.
lukemalla enemmän kirjoja ja viettämällä enemmän aikaa naisten kanssa, jotta sanavarasto ja sen joustavuus heräisivät lyhyeksi ajaksi jolloin voi olla enemmän sosiaallinen ja onnekas. Näyttelijän uraa niin jopa voi tehdä
Mun mielestä niin kömpelöt näyttelijän uran mailit/askelet kannattaa pyrkiä vaihettain korvata intravertisimmilla ja lyhyemillä tavoilla, ei toivoa että ne ovat ikuinen näyttelijän uran veturi ja unohda oman tahdon voiman ponnistusta kokonaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667