Audissa 80 2.0E -92 keskuslukitus lakkasi toimasta laakista. Autossa on myös Defan kauko-ohjaus keskuslukitukselle ja hälyttimelle. Myös kauko-ohjain lakkasi samalla toimimasta lukituksen osalta. Hälytin kyllä toimii. Missähän vika? Sulake on OK.
Keskuslukitus rikki
3
733
Vastaukset
loppu, arvailen.
Tyypillisiä tarpeettomia hilavitkuttimia, jotka nostavat auton hintaa ja huolto-/korjauskustannuksia antamatta sille yhtään mitään lisäarvoa. Tällaisilla sitten nippelivillet elvistelevät...- juu
tarkista kuskin puolen etuoven välistä.onko johot mennyt poikki.mulla lakkas toimimasta omasta ja siinä vika että johot oli mennyt poikki oven välistä.yhistin ne sokeri palalla ja on pelannut sen jälkeen hyvin.katso myös apurin puolen oven välistä koska johot menee myös sieltä välistä.
- jpd
Epäilisin hyvin vahvasti keskuslukituksen alipainepumpun pettämistä, sijaitsee muistaakseni hattuhyllyn alla kuljettajan puolella, musta noin nyrkin kokoinen möykky, siihen tulee 1kpl sähköliitin ja alipaine letku kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421