Pitäisi matkustaa Yhdysvaltoihin ystävän luokse ja minulla on kysymyksiä koska tämä olisi eka lentoni.
1) Mistä kannattaa ostaa lentolippu?
2) Onko lento vaikea ensikertalaiselle? Miten koneen vaihto tapahtuu?
3) Paljon Yhdysvaltoihin matkustaessa täytyy olla rahaa mukana? Matkustaisin työttömänä mutta minulla on jonkun verran säästöjä tilillä ja käteisenä.
Matkustaminen Yhdysvaltoihin. Ensimmäinen lentoni, kysymyksiä!
1
179
Vastaukset
- Anonyymi
Ellei aloitus ole trolli, niin voin kertoa, ettei jenkkeihin kannata lähteä ollenkaan, jos rahaa on vähän.
Voi nimittäin olla, ettet pääse tullia pitemmälle ja sinut palautetaan samana päivänä Helsinki - Vantaalle.
Televisiosta tulee joka päivä näitä ohjelmia, jossa voi nähdä, miten kaiken maailman onnenonkijat omituisilla selityksillä yrittävät päästä milloin mihinkin maahan.
Tullissa on kyettävä osoittamaan, että rahaa riittää koko oleskelun ajaksi.
Matkasuunnitelma ja paluulippu tulee myös olla.
Ei siis riitä, jos tullissa sanoo, että tulin vähän katselemaan paikkoja, sillä muutama paikallinen nähtävyys on vähintään osattava mainita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657