Mies mikä on sinun lemppari

Anonyymi-ap

Tv-sarja? Ja elokuva? Saa olla myös suoratoistopalveluista.

34

77

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Prison break oli kyllä helmi, mutta jo nähty. Ajankohtaisista sarjoista korealainen taxi driver on hyvä. Leffoista It follows jäi mieleeni todella pelottavana ja ahdistavana kokemuksena mutta se oli silti omalla tavallaan mielenkiintoinen. Devil's pass kuuluu parhaimmistoon.

• Anonyymi

Minäkin tykkäsin tuosta Prison breakista aikoinaan tosi paljon! Muita nuista mainitsemistasi en ole tainnut vielä katsoa. ap

• Anonyymi

No ei ainakaan Salatut elämät. Brittisarjat on hyviä. Avara luontosarjat. Elokuvat...

• Vikings, vaikka ei kovin historiallisesti autenttista olekaan.

• Anonyymi

Vanha sarja 60-luvulta, prisoner. Nykyään vieläkin ajankohtaisempi. Leffoista punainen viulu.

• Anonyymi

Sehän oli tämä pieni haloo preerialla. Siinä oli näet nämä ingalsin perhe hevon kuusessa asumassa ja viddumainen kauppias kuzetti koko ajan.😅😅

• Anonyymi

Jos tämä televisiosarja sijoittuisi Suomeen, niin mikä paikkakunta olisi tälle oikea kuvauspaikka? Tuli vaan mieleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tämä televisiosarja sijoittuisi Suomeen, niin mikä paikkakunta olisi tälle oikea kuvauspaikka? Tuli vaan mieleen

Toi noi Rauma varmaan 😅

• Anonyymi

Mitä tuo z joka paikkaan on?

Pidämme Suomessa jokaista joka kirjoittaa z-kirjainta ilman kontekstista viittausta johonkin, ryysynä, pietarinryysynä tai ryysymielisenä eli ihmisten murhaajana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi noi Rauma varmaan 😅

Sovitaan näin, Rauma on muuten trauma Tampereen kielellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sovitaan näin, Rauma on muuten trauma Tampereen kielellä

Lenin-museoko siellä z-kirjainta viljelee??? Läntisen maailman ainoa lenin-memorial!!!! Tampere tappaa ukrainalaisia!

• Enpä tuota tösötintä paljon kattele, niin en seuraa sarjojakaan. Toki jos jotain katson, niin sen on joku dokkari, yleensä Natikalta siis.
      Lempparileffoja on useampiakin, mutta kyllä se ai-nainen ykkönen on RIta Hayworth - Avain pakoon. Maailman paras leffa. Ikinä.

• Anonyymi

Sinäkö muIkunimijä päätät mistä minun lempisarja saa olla? Johan on tyyppi!

• Anonyymi

En katso mitään. Pelottaa kun olen niin tylsä että mitä tekisimme yhdessä naisen kanssa. Olen hiljainen pohdiskelija.

• Anonyymi

ja on kai se vähän outoa jos ei kiinnosta sarjat ja elokuvat. Olen liian outo sille naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja on kai se vähän outoa jos ei kiinnosta sarjat ja elokuvat. Olen liian outo sille naiselle.

Mitä outoa noissa aiheissa on? Mä olen samanlainen mies kun mun aika ei riitä tv:n edessä lojumiseen eikä sellainen laiskuus ole mun heiniä.

• Anonyymi

En katso sarjoja.

• Anonyymi

Areenasta katsoin Peaky Blindersin viimeksi.

• Anonyymi

Merilinja

• Anonyymi

Se oli hyvä sarja 70 luvulta. Perämies Baines, kapteeni Onedin...

• Anonyymi

Mikä ihme? Never heard!

• Anonyymi

• Anonyymi

En ole kuin jonkun harvan kerran kattonu töllötintä n. 2,5 vuoden sisällä. Ruotsalaisdekkarit on hyviä. Tosi harvoin nykyisin elokuvia katson. Useampia vanhempia hyviä.

• Anonyymi

Niin, ja luonto-ohjelmat ja dokkarit.

• Anonyymi

Mr Lotharin leffat on hyviä, niissä on jännittävä juoni

• Anonyymi

Niitä en ole koskaan katsonut, enkä aiokaan katsoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä en ole koskaan katsonut, enkä aiokaan katsoa.

Sama. Lothar on vanhainkotien suosikki.

• Vanhassa vara parempi. Seinfeld, Frasier ja South Park.

Leffoja ois joku 20 - 30 kpl joten en sano mitään. Punaisena lankana ehkä elokuvat jotka saavat herkistymään.

• Anonyymi

• Anonyymi

Lappeen Ranta ja professuurit...

• Anonyymi

Molemmat yp tai ph... Tv:tä en katso ja ja leffoja en ehdi katsoa kun luen kirjoja.

• Anonyymi

Monia mutta tuo Karppi, pidin tuosta kyllä Deadwind englanninkielinen nimi tuolle.

Mutta elokuvista jäi mieleen tuo norjalaisten Troll, hyvin tehty hauska juttu missä vahingossa herättävät jonkin jättimäisen metsän peikon.

Peikkoja peiton alle!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      29
      1316
    Aihe