Löytyykö Tampereelta lentopalloporukkaa kesäksi? Joko nais- tai sekasakki. En ole mikään huipputason pelaaja todellakaan, eli sellaista ei-niin-ylettömän-taidokasta mutta hikistä "sunnuntaipelailua" kaipaisin. Missä, milloin ja ei kai maksa mitään?
Missä pelataan?
Neiti
2
1074
Vastaukset
- 26-v. mies
Voit vielä saadakin vastauksen viestiisi, eihän beachkausi ole vielä alkanut, mutta:
kokeile vaikka päinvastoin eli hanki beachpallo (hyvän saat 30-40 eurolla) ja hanki kavereita. Koska tuo rantalentis on yleensä sitä 2 2 tai 3 3 pelaamista, niin se tuppaa menemään sellaiseen sisäpiiritouhuunm, että vain tutun kaveriporukan kesken.
Itse joskus pyytänyt päästä ulkopuolisena jonneki pelaamaan, niin: "no joo, tuu vaan" tai "ajateltiin pelata ihan viidestään" - Neiti
Kyllä kiitos, edelleen saa antaa vinkkiä jos jollain on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615