"Mitenköhän tässä pitäis alkaa ajatella? Ensin kaikki syrji työpaikalla, koska ei ottanut kokeellista piikkiä. Nyt sitten nämä tehokkaan ja turvallisen ottaneet on vähän väliä lenssussa ties missä. Nekin joilla ei oo sairashistoriaa on joutunut saikuttamaan toimenpiteen jälkeen. Tämän taika-aineen ottamisestakin tuli suuri osa kipeäksi ja pomo tietysti antoi olla poissa töistä. Tämähän alkaa käydä firmalle kalliiksi ja meille maalaisjärjen omaaville on hirveesti ylimäärästä hommaa. Kukaan ei pahoittele tai pyytele anteeksi ."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17713405/rokotetut-tyontekijat
Rokotetut työntekijät
9
199
Vastaukset
- Anonyymi
Trollaisitko muualla, arvoisa aloittaja.
- Anonyymi
Tiedän montakin tapausta, jotka sairastuivat pian piikin ottamisen jälkeen voimakkaasti. Nyt on vielä menossa vaikenemisen vaihe, vaikka sieltä täältä yksittäisiä outoja kuolemia ja vakavia haittoja uutisoidaan Suomessakin. Koronakuolemienkin määrittely on niin leväperäistä, että sitä tullaan korjaamaan moneen otteeseen. Se on arka asia kun lähes 90% 18v+ ikäisistä suomalaisista on ottanut vähintään yhden piikin. Miettikää mikä kapina siitä syntyisi, mutta suomalaiset tuntien menee vain enemmän viinaa silloin.
- Anonyymi
Osa sairastuu ja kuolee ilman suojaavaa rokotetta ja osa kuolee suojaavaan rokotteeseen ? Maailmassa on valtavasti erilaisia viruksia,jotka uhkaavat ihmisten ja eläinten terveyttä.On hyvä että koronarajoitukset oli koska terveydenhuoltohenkilökunta ei pysty hoitamaan kaikkia "keuhkopotilaita".Hengityksen apulaitteita ei kertakaikkiaan ole ellei ihmiset hanki niitä itse.
- Anonyymi
Korona paniikki oli tekosyy punavihervassareille että saivat tuhota suomen 🤬
- Anonyymi
Kerro kuinka punavihervassarit on tuhonneet suomen.? Olen utelias?
- Anonyymi
Oisko innokas trollin pupunen kaivautunut jäniksen kolostaan kun sinnehhän ne eksyy
- Anonyymi
Tippuripiikki kannattaa totta aina.
- Anonyymi
Ei kai nyt enää tarvitse ottaa piikkiä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645