https://www.ess.fi/paikalliset/378466
Onnittelut, kyllä te vielä saatte Suomen terveydenhuoltojärjestelmän romahdutettua XD
Kehopositiivisuuden riemuvoitto: Suomessa on nyt ylipainoisia enemmän kuin koskaan
3
160
Vastaukset
- Anonyymi
Semmoinen on pistänyt silmään, että pikavipeillä velkaantujilla on usein vaikeuksia raha-asioiden hallinnan lisäksi painonhallinnassa XD
- Anonyymi
Mikä paino viha tällä on tuntemattomia ihmisiä kohtaan? Onko teidän sukunne ystävänne tutavanne kaikki normaalipainoisia ikän katsomatta? Kun menette terveysasemat ovatko siellä läkärit,terveyden hoitajat kaikki normaalipainoisia,? Luulisi heillä on tieto taito olla normaalipainosia ja sama Kansanedustajat? ooteko käynet saitaalat? Miksi sielläkin on läkäreitä hoitajia ylipainoisa? Amatti ihmiset.Joten kaikki ei niin mustavalkoista mitä lulaan kuvitelaan.Anetaan vaan kaiken kukkien kukia. Kysykää suvun lihavilta miksi ovat lihavia. Varogaaettä itse ette samassa jamassa kun ikää tulee.Toivotavasti muistatte nyt kirjotus aihestanne.
- Anonyymi
Onhan tuommoisessa tolkuttomassa läskin määrässä se hyvä puoli että mitään pelastusliiviä ei tarvitse kun joku Estonia uppoaa alta. Siellä ne kelluu puupäät ja ihratynnyrit suloisessa sekamelskassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329