Ostan 50 prossaa ruuat Prismasta. Toinen puolikas Lidlistä. Mutta olen pettynyt että Prisman tarjouksia ei löydä mistään. Cittarin ja Liiterin tarjoukset löytyvät tuosta vaan. Prismalla tarjouksia on, mutta mikä virka niillä kun kuluttajat eivät niistä tiedä?
Tarjoushaukka..
6
218
Vastaukset
- Anonyymi
Paras punalaputettu hylly Lidl , tavan s-kaupat . Cittari. Eilen ostin korista Eilisentähdet.
Viinirypäleet , Hunameloni, Omenoita . yhteensä hinta oli 1euro. Tuotteet todellakin hyviä ..Sämpylät Reissarit aamusta illasta . - 50 prossaa.Mä tarkoitin että puolet ostoksista ostan Prismasta ja toisen puolikkaan Lidlistä.
No eivät ole kalliita olleet. Ja ihan yhtä hyvää kuin ns tuoreet!
- Anonyymi
Leivät ja Aamiaissämpylät niiden hinta 1,50 euroo..
- Anonyymi
Ei taida Prismoissa olla tarjouksia kuin ns kausituotteista. Ilmoituksissa on vaan esimerkkihintoja valituista tuotteista.
Onhan telkkarissa noi Taneli Mäkelän mainokset. On niissä välillä ihan tarjouksia. Ja kaupassa niitä on myös, mut ei niitä tiedetä kun niitä ei ilmoiteta. Cittarista ja Lidlistä löytyy helposti. Laitoin tästä s ryhmälle viestiä, informoin asian tähän ketjuun kun sen saan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647