Etsin kissojen ja koirien hoidosta kiinostuneita tyyppejä. Olen tehnyt tällaisen sivun, johon voi laittaa ilmoituksen omasta hoitopaikastaan ja saada sitä kautta varauksia. Eli https://pethotel.io
Onko Espoossa lemmikkien hoidosta kiinnostuneita?
9
1092
Vastaukset
- Anonyymi
Meitä on täällä sekalainen porukka eri-ikäisiä ja eri taustaisia tyyppejä. On romaneja ja maahanmuuttajia ja koulukiusattuja ja kaikanlaisia muitakin tyyppejä meidän ryhmässä. Missä noihin eläimiin pääsisi tutustumaan, ja kokeilemaan niitä?
- Anonyymi
Tutustumaan ja kokeilemaan niitä….eläimiä?
Mitä? Miten aioitte ” kokeilla” eläimiä?
Tuphon sakkiin en nyt niin luottaisi tai antaisi yhtäkään koiraa, kissaa, marsua tai ylipäätään yhtään mitänän eläintä. Osa löytyisi lautaselta , osa makuuhuoneesta peräpää verisenä, osa jostain muualta uikuttamasta ja pelkäämästä, traumatisoituneina.
Hei, katso nyt aloittaja oliko viestisi edes asiallinen ja järkevä ja esittää sitä juuri täällä jossa kaikenlaiset pervot ja häiriintyneet saavat mellastaa ihan rauhassa.
- Anonyymi
Oikeanlaisia eläinrakkaita tyyppejä haetaan tässä nyt. Mitään epämääräisiä jos on, niin ei kannata ottaa yhteyttä heidän.
- Anonyymi
Olisko kellään isoja kalkkunoita taikka kaniineja, joita tarttis hoidella?
- Anonyymi
Älkää menkö tähän pethotel huijaukseen, ihan skämmifirma.
- Anonyymi
Pethotel.io ei ole luotettava sivusto, yrittävät viedä käyttäjien henkilötietoja ja myydä niitä, pysykää erossa tällaisista.
- Anonyymi
Loistava näkemys
- Anonyymi
Minä haluaisin päästä Pethotelsin kautta avustamaan eläimiä tuohon samaan ryhmään missä Millakin on.
https://pethotel.io/en/pethotels/milla-p
Hyhkyssä asuva Milla näyttää hyvin eläinrakkaalta ihmiseltä, ja itsekkin olen sellainen samanlainen.- Anonyymi
Eläimiin sekaantujia Espoossakn, vastaavia kuin australialainen krokotiilimies. .?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820