ilman alkoholia. Kaljamassu selvästi pienentyny. Eteenpäin raittiina tuntuu ettei enää tee ees mieli ja hyvä niin niin kauan kuin se jatkuu.
Tänään tuli täyteen kuukausi
17
75
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sitten .
- Anonyymi
Lirpakkaa lirpakkaa
Markalla tai kahdella jo paljon saa - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177252363
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Varatut voi maksaa iltayhdeksän jälkeenkin.
- Anonyymi
Kiva! Siitä on hyvä jatkaa kevättä eteenpäin.
Hyvä alku, jatka samalla tiellä 👍
- Anonyymi
Tällaista on hyvä lukea. Raittius ei ole itsestään selvyys koskaan. Olen itse kärsinyt alkoholismista ja nyt kun viinanhimo on poissa, pidän sitä Jumalan lahjana. Voin huonosti pitkään ja tein asioita, joita ei tulisi mieleenkään tehdä selvin päin. Onnea sinulle raittiuden tiellä!
- Anonyymi
Hienoa! Jos alkaa tekemään mieli, niin muistele tätä nykyistä hyvää oloa, haluatko hukata sen?
- Anonyymi
Hyvä! 👍
- Anonyymi
Hyvä, että viimein jätät sen tissuttelun🥰🙏
- Anonyymi
Hieno juttu!
Hyvä saavutus. Onnea ensimäisestä etapista👏
- Anonyymi
Nostan 👒
Monesti mm. masentuneisuus helpottaa, kun jättää alkoholin.
Ja hauskaa voi olla muutoinkin.- Anonyymi
Täytyy osata pitää hauskaa muutenkin. Hullutella ja olla oma selväpäinen itsensä ❤️
- Anonyymi
Ilman hauskaakin voi olla viinaa. 🥴
T. sivusta, en ole juonut viinaa yli 10 vuoteen
- Anonyymi
Sen kunniaksi kannattaa vetää lärvit.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271