Tiedät kuka!

Anonyymi-ap

seuraat minua,

kuin hai laivaa.

mitä haluat?

11

1238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka? Voisi olla kenelle vaan tämäkin...Tarkennusta pöytään...

• Anonyymi

Vainoaminen on vakava rikos. Ole yhteydessä viranomaisiin jos koet että sinua seurataan ja tarkkaillaan.

• Anonyymi

Helvetinmoinen riski viedä oikeuteen. Hakija itse voi saada korvausvaatimuksen.

• Anonyymi

Riippuu ketä? Aina miehet kauniin naisen perässä pörrää. Parhaat koetetaan saada omaksi

• Anonyymi

Kahvia ja lämmintä pyllyä!

• Anonyymi

Puhua kanssasi. Olen sinuun todella ihastunut. 😊

• Puhuminen, keskustelu on kaiken kommunikaation avain.
        Siitä se lähtee, jos tuleekin =))

• Anonyymi

Nimen omaan on todella häirtsevää ulkoilessa kun joku seuraa.On ahdistelua vainoamista.Itse joutunut kohteeksi vanhana naisena. Koska olen jo työstni eläkellä mahdolisuus ulkoilla paljon.Mies myös ajaa polkupyörällä ja siihen viereen pysähtyy kävelemään Itä-Helsingin aluella. Taskussa usein leijona viina pullo pieni. Tahditonta puhetta humalassa.Puhuu myös ristiin asioitaan. Miloin nainen eläm ollut 8 v miloin 10v. Mitä se minulle kuluu hänen yksinäisyys ymm.En ole ainoa ihminen naisena josta itselle yritää saada patjan.Itis Prisma edusta usein.Sinähän on se Alko. Halvempaa kuin mennä paarin etsii naista,suhdetta.Olen jotunut vaihtaa ulkoilureiti ja lopetanut Prisma käynnit. Kuin keloni ajat miloin liikun. Seisoo nykyisin kuin patsas tien varella tietynä päivänä.Kohta täyty alkaa metroa käytää ja mennä ulkoilee vaikka Esposen metrolla.Kun sanoo ei kinosta pitää ymmärtää.Näitä akatomia äijiä on myös Kerostalot. Joilla ei kantia paarin seraa mennä hakee.Lulevat kerostalojen pihapiirit on iskupaikoja. Kytätän miten naiset likku ikän katsomatta ja kaljassa lähestytän. Ei tarkoita jos nainen asuu yksin ikän katsomatta tai ulkoilee yksin. ON VAPAATA RISTAA.

• Anonyymi

Itäkseskus on levotonta aluetta, on hyvä idea mennä ulkoilemaan jonnekin muualle jos sinua tuo mies häiriköi. Vainoajan ei pidä antaa jatkaa toimiaan.

• Anonyymi

Kelle lie aloitus.
      Minäkin stalkkasin erästä naista sos.mediassa ja ihan vaan pohjattomasta rakkaudesta.
      Hän ei oikein tykännyt. Esti minut facessa. Se oli viimeinen naula arkkuun.
      Tunsin kaipausta, rakkautta..nyt kun tuli se viimeinen naula arkkuun niin jotenkin tunteet muuttui negatiivisempaan suuntaan.
      En enää halua stalkata ja muutenkin heitin vihaisena ns. kirveen kaivoon.
      Olen päättänyt että vaikka törmättäisiin ja hän haluaisi jutella tms niin minä en enää.
      Nyt on sydämeni kiveä. Piste.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50